掃呢頁CODE去手機

2020年5月6日 星期三

吳業坤:吳業坤拖熟女Sweet 啜到要抹嘴 #吳業坤

吳業坤開完有人接放工。藝人吳業坤最近加盟新公司,忙於拍攝劇集《BB大晒》,但日前見他到電台工作後,身邊多了一位打扮年輕的神秘女子,兩人還煙韌翹晒手,狀 ...




吳業坤開完有人接放工。


藝人吳業坤最近加盟新公司,忙於拍攝劇集《BB大晒》,但日前見他到電台工作後,身邊多了一位打扮年輕的神秘女子,兩人還煙韌翹晒手,狀甚親暱!兩人行到附近超市掃貨,揀薯片又睇急凍食品,其後更公然拖實女方睇牛扒及紅酒!經過試食攤檔,他主動出手餵對方,當女方拉下口罩露出「廬山真面目」,原來是吳母!


其後,兩母子去睇廁紙,吳業坤用麒麟臂捧實三排廁紙,主動施展「力的表現」,但期間不慎跣手,其母即蹲低幫手執拾,繼續翹手行街。行到口乾,吳業坤到附近店舖買飲品,吳媽媽見兒子滿手貨品,即出手餵他飲又幫抹嘴,母子情深!途中,她突然指一指膊頭,吳業坤即幫手按摩,對媽媽更有如女友般冧爆!


事後,吳業坤透露因近日空閒時間較多,故盡量多陪媽咪:「陪佢去吓超市,日常起居嘅嘢都會陪佢做。」講到在超市買入不少食材,他表示打算親自下廚炮製大餐孝敬媽咪。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!