網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月24日 星期四

add名人時尚丨「亞洲皇后」陳約臨性感上陣 和蔡欣熹變孖妹 #陳約臨

周美鳳女兒、首飾設計師蔡欣熹(Florence)去年推出自家首飾品牌,近日新系列面世,找來好友、2016年《國際小姐》獲選「亞洲皇后」的好友陳約臨(K ...






周美鳳女兒、首飾設計師蔡欣熹(Florence)去年推出自家首飾品牌,近日新系列面世,找來好友、2016年《國際小姐》獲選「亞洲皇后」的好友陳約臨(Kelly)一齊拍宣傳照。 兩人一黑一白著套裝,真空大露背,deep V性感,Florence透露相片是上月在香港拍攝,「我哋前一兩年響米蘭時裝周認識,嗰時人人都以為我地係孖生姐妹,我地好多嘢都好啱key,所以變咗好朋友。今次影相好開心,佢係一個專業模特兒,俾咗好多意思我點樣擺甫士,出來效果自然嘅,真係好好玩。 」

她的首飾以迷你十字架、半寶石為主,的式有型,她指自己設計的品牌仍屬起步階段,疫情下樣樣要努力計數兼行多步,「今次都係自己一手一腳搞,Styling 、服裝、art direction咁,連同化妝師、攝影師得三幾個人,盡量做好佢!」

周美鳳女兒、首飾設計師蔡欣熹(左)推出新系列,情商好友陳約臨一齊拍靚相。


變身孖妹。


首飾設計師蔡欣熹(Florence)性感上陣。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!