網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月24日 星期四

羅彩玲堅稱冇搭上有婦之夫:我本身有男朋友 #羅彩玲

曾以𡃁模身份入行,出過寫真拍過電影的羅彩玲(Vivian),被讀者向《蘋果》爆料指背男友搭上有婦之夫,對方更是太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)的下屬,Vi ...






曾以𡃁模身份入行,出過寫真拍過電影的羅彩玲(Vivian),被讀者向《蘋果》爆料指背男友搭上有婦之夫,對方更是太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)的下屬,Vivian更不避嫌在社交平台分享人夫送贈的5卡鑽戒。今日Vivian和陳柏宇(Jason)現身九龍灣為ViuTV新節目出席記者會,右手繼續戴上巨型鑽戒,有備而來的Vivian,接受訪問時表示消息乃無中生有:「我從來冇搭上有婦之夫,亦唔識乜嘢洗米華下屬,我本身有男朋友,我哋之間無第三者。」她指報道中唯一正確的是她確實住何文田,現任男友亦非報道中所指的任職保險,但由於男友非圈內人,所以拒絕透露進一步有關他的消息。

Vivian又強調自己問心無愧:「我真係唔知爆料人咁講係咩用意,我自己都有反思過有冇得罪人,究竟咩人會咁做,係前度?係情敵?我都諗唔通。」Vivian又表示報道出街前已經收到傳媒查詢,即時已通知男友:「佢第一時間都係關心我,驚我唔開心。」關於爆料人提及的5卡鑽戒,Vivian稱是男友在她剛剛9月生日時送上的生日禮物,又表示男友替她舉行了生日派對,更即場向她求婚並已答應,至於今日手上的鑽戒,她說:「都係男朋友送嘅禮物,呢隻唔係5卡,係2卡。」Vivian又表示自己其實近年已淡出娛樂圈,今次播出的節目已經是兩年前拍攝:「試咗喺娛樂圈一段時間,都知道唔係好適合我,所以近年都開始學做生意,慢慢淡出幕前。」提到今次節目是和婆婆一同去墨西哥旅行,Vivian表示首次和婆婆出門,希望疫情過後可以和婆婆到日本旅行。

陳柏宇指在節目中和婆婆遠赴台南旅行,他說:「其實節目兩年前拍,當時公公都在場,只不過佢喺鏡頭後。」他表示平常都會間中和家人一同去旅行,可惜因為疫情關係,家人和太太都未有機會再出門。問到如果有機會,可想再請公公婆婆去旅行嗎?他笑言:「不如公公婆婆請我呀,佢哋好努力捱咗幾十年,而家退休,我仲有個女要捱,不如請我陪佢哋去得唔得?」

Vivian一臉從容地表示消息乃無中生有(蘋果日報)


她承認住在何文田。(蘋果日報)


Vivian表示男友替她舉辦了生日派對,更即場向她求婚並已答應。(蘋果日報)


Vivian又表示自己近年其實已淡出娛樂圈。(蘋果日報)


陳柏宇指在節目中和婆婆遠赴台南旅行。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!