網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月24日 星期四

Angelababy:屢遭負評拒妥協!Baby唔想囝囝被話:你媽媽甚麼都不行 #Angelababy #Baby #楊穎

Baby為個仔而改變!女星Angelababy(楊穎)雖然吸金力超強,不過演技係其「要害」,不時受到網民批評,喺大陸劇《摩天大樓》演出再惹負評,但都有 ...




Baby為個仔而改變!


女星Angelababy(楊穎)雖然吸金力超強,不過演技係其「要害」,不時受到網民批評,喺大陸劇《摩天大樓》演出再惹負評,但都有人覺得佢有進步,而影后章子怡更開腔力撐,可謂扭轉唔少人對Baby嘅觀感!


而最近佢接受大陸傳媒受訪時,講到近年心態上嘅轉變同埋回應被指成年冇工開嘅傳聞,佢坦言:「以前我基本上所有事情都在妥協,不管是生活上還是工作上。」呢兩年就終於明確自己唔想妥協,而轉變嘅關鍵係囝囝:「因為過去還是一個小女孩,甚麼工作都願意嘗試一下,很新鮮;但變成母親了之後,我會非常自然地變成一個保護者的身份。」咁點解到依家都唔放棄?佢覺得:「既然做了這個行業,希望孩子長大不會給人指着說你媽媽甚麼都不行,甚麼都做不成。以前更多的想法是覺得我只要身邊的人了解我就可以。」


而「Baby不想孩子被人說你媽媽不行」更登上社交網熱搜第一位,唔少網民都話睇到佢嘅努力,「你的進步我們都有看到,演員楊穎未來可期」,紛紛為佢打氣!


另外,佢自爆一次驚險嘅搭飛機經歷,當時由香港飛往洛杉磯,飛機要迫降,佢話:「當時在太平洋上,我打開地圖外面都是黑的,我想,Water Landing?是甚麼呀?然後開始發救生衣,空姐跟我說,飛機落水面會劇烈震動...... 後來是後面一個男的就一直說I' m gonna die!(我要死了!),我覺得我有20分鐘血是倒着流的。但是我沒有放棄,我當時想說:這輩子還要生孩子!」佢話自己係個自救能力好強嘅人!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!