掃呢頁CODE去手機

2021年1月13日 星期三

吳綺莉相隔37年獲父親來電慰問 深感愕然:好生疏 #吳綺莉

肌肉男黃德斌、張松枝、陸駿光、吳綺莉早已轉投ViuTV拍劇,聯同林德信、姜濤、Lokman、駱振偉等參與重頭劇《太平紋身店》演出,劇集下週推出,今日一 ...






肌肉男黃德斌、張松枝、陸駿光、吳綺莉早已轉投ViuTV拍劇,聯同林德信、姜濤、Lokman、駱振偉等參與重頭劇《太平紋身店》演出,劇集下週推出,今日一眾演員齊集九龍灣宣傳。

吳綺莉踏入2021年竟收到37年來沒見過面的爸爸來電問候,令吳綺莉既感恩又愕然,並回覆父親:「我跟他説您女兒快五十啦,我還好您放心,他跟我說他的墓地也買好了,這是甚麼父女的對話。」

吳綺莉披露最初父親是透過微博聯絡她的同事,故事起源由姑姐轉發陣年舊照開始。事件迂迴曲折,吳綺莉說:「啲相我認唔到,最初冇理,姑姐留言話我爸爸一個人喺美國生活,叫我搵吓佢。我哋30幾40年冇見過面,佢都70幾歲,把聲仲好壯健好後生,溝通之下就知道佢係我爸爸,之後留咗聯絡電話畀佢。」

父女隔空相認後至今沒有再聯絡,吳綺莉語帶冷漠:「好生疏,大家冇乜相處,有叫佢不如返來啦,但佢又一人安排好晒自己事。」又透露自己有飛機恐懼症,笑言要坐船到美國來回足足一年。

吳綺莉早已轉投ViuTV拍劇,今日聯同眾演員出席新劇《太平紋身店》記者會。


踏入2021年,吳綺莉收到失聯37年的老父致電相認,深感愕然。


吳綺莉表示曾邀請父親回港相聚,但對方一早已有自己的安排。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!