掃呢頁CODE去手機

2021年1月13日 星期三

黃德斌分唔清MIRROR邊個打邊個 姜濤搣甩跳唱拍劇做打仔 #姜濤 #黃德斌

肌肉男黃德斌、張松枝、陸駿光、吳綺莉早已轉投ViuTV拍劇,聯同林德信、姜濤、Lokman、駱振偉等參與重頭劇《太平紋身店》演出,劇集下週推出,今日一 ...






肌肉男黃德斌、張松枝、陸駿光、吳綺莉早已轉投ViuTV拍劇,聯同林德信、姜濤、Lokman、駱振偉等參與重頭劇《太平紋身店》演出,劇集下週推出,今日一眾演員齊集九龍灣宣傳。

姜濤與肌肉男神黃德斌演飾演父子,加上題材有新鮮感,收視應該有保證。黃德斌首次跟姜濤合作大讚他靚仔又好乖。而日本BL神劇《大叔的愛》於2018年推出時在亞洲掀起熱潮,《蘋果》昨日獨家爆ViuTV已買下版權開拍港版《大叔的愛》,黃德斌會參演該劇,連同MIRROR成員Edan及Anson Lo有段三角Hehe戀。

德斌說:「講住先啫,詳情等佢哋公佈啦,不過真係有傾過嘅,呢一套係瘋狂式喜劇,以前從未拍過。」又反問唔知大家想唔想睇?有BL加肌肉已經夠吸引,德斌即笑說:「咁樣推我去死。」再次同MIRROR成員合作,德斌好坦白:「唔識邊個打邊個,不過有留意姜濤啲歌,拍完套劇就識姜濤同Lokman。」

姜濤和Lokman齊齊參與劇集演出,姜濤首次接拍打戲就要應付大場面,幸好沒有受傷,Lokman則飾演德斌年輕版,不乏打鬥場面,更要力敵數十之眾。Lokman表示場面混亂又要兼顧演戲,更不慎以無情力打傷其他演員,比起跳唱更高難度。提到MIRROR在叱咤頒獎禮大豐收,隊長Lokman計劃疫情過後要慶祝食大餐,姜濤雀躍請客:「嚟呀,食呀!」對於姜爸早前中風入院,姜濤指爸爸現仍留醫中:「爸爸情況OK,唔使擔心,佢有睇網上片段知道我攞獎,情況即刻好返啲。」

林德信 (Alex)在劇中飾演廚師,劇組安排了專業廚師訓練班,拍劇時學煮了「慢煮梅菜三文魚」給外公品嚐,外公讚夠特別,不過Alex卻未有給爸爸品嚐廚藝。雖然曾為女友下廚,但來去只得幾味,預告情人節女友要享用循環菜式。

黃德斌、張松枝、陸駿光、吳綺莉聯同MIRROR的姜濤和Lokman等人參與重頭劇《太平紋身店》演出,劇集下週推出,今日一眾演員齊集宣傳。


對於接拍港版《大叔的愛》,黃德斌透露自己確實有和ViuTV傾過。


黃德斌坦言暫時仍未搞清MIRROR邊個打邊個。


MIRROR在叱咤頒獎禮成績理想,隊長Lokman透露會在疫情後會和隊員食餐勁慶祝。


姜濤在劇中和黃德斌演父子,劇中更有不少動作場面,令人期待。


娜姐周秀娜在劇中飾演紋身師。


Edan@MIRROR在港版《大叔的愛》首次擔正做主角。


Anson Lo@MIRROR在港版《大叔的愛》中,和黃德斌爭Edan,成三角Hehe戀。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!