掃呢頁CODE去手機

2021年1月13日 星期三

湯洛雯結婚不成兼冷病 男友馬國明隔空呵返 #湯洛雯 #馬國明

靚湯獲馬明隔空送暖,相信好快會好返。湯洛雯(靚湯)早前為幫男友馬國明(馬明)在頒獎禮拉票,不惜公開許下承諾,揚言男友如果今年冧莊做視帝,就會結婚。可惜 ...




靚湯獲馬明隔空送暖,相信好快會好返。


湯洛雯(靚湯)早前為幫男友馬國明(馬明)在頒獎禮拉票,不惜公開許下承諾,揚言男友如果今年冧莊做視帝,就會結婚。可惜視帝獎項最終落入王浩信手中,想睇靚湯在台上向馬明求婚的人,結果空歡喜一場。而恨做馬明嫂的靚湯,做唔成牛年新娘之餘,當晚亦失落「最佳女配角」獎項,難免感到失望,她於IG留言說:「又一年了!下年繼續努力!」而估計她在台慶夜因衣衫單薄而冷親,她在IG貼出短片,片中病懨懨的她,躺在牀上有神冇氣地說:「早唞啦,goodnight!」然後在鏡頭前作狀啜了一啖,跟着合上眼睡覺。她留言說:「呢排有啲凍親,所以要早啲瞓,大家都早睡早起啦,身體健康最緊要。」可是,隔了數小時後,靚湯又在限時動態中留言被凍醒,十分慘情。

女友病倒,馬明即貼心在IG留言「Take care……wear」之後就貼了一個戴上口罩的emoji,叫女友着多件衫和戴口罩,又叫她好好照顧自己。至於靚湯亦以3個心心emoji作愛的回應。有網民留言笑他們如此甜蜜,根本不用等攞獎,索性在今年籌備結婚,亦有人留言鼓勵靚湯叫她結完婚再努力都未遲。

靚湯昨日在IG動態指自己冷病,還提醒大家要注意健康。(IG截圖)


臨瞓還在鏡頭前作狀啜了一啖。(IG截圖)


病懨懨的靚湯合埋眼瞓覺。(IG截圖)


可惜半夜靚湯又被凍醒。(IG截圖)


前晚靚湯在頒獎禮中疑冷親。(IG截圖)


靚湯失落女配角獎,馬明叫他加油。女友病倒,馬明即時隔空送暖,而靚湯亦用3個心心emoji甜蜜回應。(IG截圖)


馬國明今年冧莊失敗,惟有寄望下年。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!