掃呢頁CODE去手機

2021年1月13日 星期三

爆相爆片 #爆相爆片

圈中有「女神收割機」之稱的羅天宇(Joey),去年被人影到用戰車送長腿姐姐戴祖儀返歸,而他所開的Tesla戰車,卻被《蘋果》讀者投訴車窗貼膜太黑,日前 ...






圈中有「女神收割機」之稱的羅天宇(Joey),去年被人影到用戰車送長腿姐姐戴祖儀返歸,而他所開的Tesla戰車,卻被《蘋果》讀者投訴車窗貼膜太黑,日前更被交通警員截查。讀者劉太透過《蘋果》「爆相爆片」披露,日前於彩雲邨向彩虹方向,見羅天宇所駕駛的汽車於紅綠燈位前被交通警員截停,估計因車窗貼膜太黑。就讀者劉太所目擊的情況,傳媒致電羅天宇求證,僅獲回覆:「唔好意思呀!唔方便回應。」

讀者劉太講述事發經過,她表示用行車紀錄儀前後錄影功能,拍下當時的情況,「我cap咗圖,不過只影到羅天宇架車外形,不過佢俾白鮓(交通警)喺紅綠燈前截停時校低咗車窗,亦都除咗口罩,清楚見到佢係羅天宇,當時我哋架車喺側邊經過。」

劉太稱當日在清水灣井欄樹附近見到一架Tesla,發現車窗貼上超黑的車膜,「我同老公都覺得(車窗)黑得好離譜,我自己都有貼車膜,都係剛合格,同佢嗰架比仲差好遠。當時我抄低咗車牌同車型號,諗住去投訴呢架車,去到德望(學校)向下落,見到有個白鮓(交通警員)截停佢架車,佢哋喺燈位前停低,見佢校低窗,嗰時先知原來係羅天宇,已經嚟唔切影佢個樣。」

劉太表示當時羅天宇的車速並不快,所以絕非超速被截查,相信是車窗顏色不合規格,該名交通警員相當有禮貌,跟羅天宇說了幾句,至於是否因車窗太黑,又是否有票控羅天宇?就不得而知。

讀者車cam影下過程(讀者提供圖片)


羅天宇座架疑規遭票控。(讀者提供圖片)


交通警員上前截查。(讀者提供圖片)


羅天宇愛用戰車溝女。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!