掃呢頁CODE去手機

2022年5月25日 星期三

樊亦敏曾因脫髮困擾犯眾憎 減肥後重回顏值癲峰不介意演師奶 #樊亦敏

演戲經驗超過30年的樊亦敏,曾在無綫劇集中演繹過不少經典角色,由於之前備受健康問題困擾以致身形肥胖,一度被定型專演師奶,卻因入型入格「演出彩虹」,近年 ...




演戲經驗超過30年的樊亦敏,曾在無綫劇集中演繹過不少經典角色,由於之前備受健康問題困擾以致身形肥胖,一度被定型專演師奶,卻因入型入格「演出彩虹」,近年憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「三太」成功贏盡男女老少喜愛。她笑指自己有三太特質:「我講嘢好快、個腦諗嘢唔係好正常,所以做到三太。我會突然間好肥、突然間又會瘦番,係古靈精怪嘅人。」雖然易肥易瘦,但Amy並未因而感到困擾:「肥有肥靚、瘦有瘦靚,有自信就得。」並坦言去年立定決心減肥只是為了健康著想。雖自稱不正常,但樊亦敏訪談期間相當大方坦白兼風趣幽默,談到當年參選港姐時大熱倒灶三甲不入,Amy亦有一套獨特看法,絲毫未受打擊:「我覺得自己靚咪得咯,你畀唔畀(三甲)我,我都係靚架,我開心咪得。」

早於年輕時已看得很開的Amy,對於被定型演師奶亦毫不介意:「我冇乜感覺,我唔係偶像派,我真係演員就要演唔同嘅角色。就算演師奶,角色上一定有啲嘢好玩嘅,因為呢個世界有好多唔同類型嘅女士。唔好睇少師奶,我覺得師奶好可愛,That’s why I love師奶!師奶好難做,要精明、要溫柔、要深思熟慮。」不過愛挑戰的Amy,還是希望往後角色能更多元:「我好想做潘金蓮,我有問過陳維冠(無綫監製),話我可以做唔搞笑都得架,做吓名妓得唔得呢?」

笑看人生的Amy,其實演藝人生並不順利,初出道時因為過敏症及免疫系統等問題,以致身體多處出現問題,甚至嚴重脫髮;當時被力捧拍劇的Amy,由於頭皮有三分二面積沒有頭髮,一度要戴假髮出鏡,這也造成Amy極大困擾:「最初我用僅有嘅頭髮去遮啲窿窿,但一大風吹起就見到晒,所以要戴假髮。咁我就會成日諗住自己個假髮有冇穿崩。後來我將情況同公司講,公司都好明白,就叫我抖吓主力做主持。」年紀輕輕便要承受如此嚴重打擊,Amy坦言當時完全接受不能,故未有將自己的情況告訴太多人,因而引起不少誤會:「其他同事會諗點解我唔使出外景,點解綜藝搵我去玩我唔去。好多人覺得我好串,係咁推嘢做,又唔答人嘢。我當時只係二十零歲,好多嘢唔識面對,只係想快啲好番。」

樊亦敏成個訪問都好有喜感,睇完個人好開心。


樊亦敏成個訪問都好有喜感,睇完個人好開心。


樊亦敏訪談期間表情動作多多,十分討喜。


樊亦敏話佢喺第一代嘅飲品廣告度已經有出現,當時佢係飾演呢位拍打鄭伊健嘅同學。


樊亦敏話當時覺得鄭伊健好靚仔,所以拍完好開心。


點知樊亦敏第二年,佢繼續獲同一個廣告商邀請拍同一個飲品嘅廣告,不過今次已升呢女主角。


樊亦敏當年參選港姐時係大熱門,最後佢勇奪最上鏡小姐,仲喺袁詠儀手上接過獎項。


樊亦敏當年參選港姐時係大熱門,最後佢勇奪最上鏡小姐,仲喺袁詠儀手上接過獎項。


樊亦敏當年參選港姐時係大熱門,最後佢勇奪最上鏡小姐,仲喺袁詠儀手上接過獎項。


樊亦敏當年參選港姐時係大熱門,最後佢勇奪最上鏡小姐,仲喺袁詠儀手上接過獎項。


樊亦敏對於當時可以近距離接觸黎明、郭富城及周潤發等紅人,大感興奮及難忘。


樊亦敏對於當時可以近距離接觸黎明、郭富城及周潤發等紅人,大感興奮及難忘。


樊亦敏透露當年參選時只有九十多磅。


樊亦敏喺無綫第一個主持工作係夥拍劉嘉玲,而佢第一個訪問嘅嘉賓係劉德華,呢啲機會真係唔係人人有。


樊亦敏拍攝《他來自天堂》時已備受脫髮問題困擾,這一頭短髮其實是假髮。


樊亦敏拍攝《他來自天堂》時已備受脫髮問題困擾,這一頭短髮其實是假髮。


雖然談起傷感往事,但樊亦敏個Tone依然輕鬆愉快,讓人佩服。


公司為了樊亦敏健康著想,安排她當時主力主持工作。


對於專演「師奶」,樊亦敏坦言完全不介意,並大叫「我愛師奶」。


樊亦敏在《殺手》中飾演霸氣社團阿嫂萬天紅,角色大受歡迎。


好多動作場面,都係樊亦敏親身上陣。


樊亦敏話自己唔可以有嘢揸手。


佢示範番當年點樣斬中陳嘉輝要害。


樊亦敏拍攝《金宵大廈2》,因為過敏症情況嚴重,以致體重暴增至71公斤,但樂觀的Amy反而覺得令她演繹角色時更入型入格。


樊亦敏拍攝《金宵大廈2》,因為過敏症情況嚴重,以致體重暴增至71公斤,但樂觀的Amy反而覺得令她演繹角色時更入型入格。


樊亦敏喺節目度呼籲無綫監製搵佢做潘金蓮,相當搞笑可愛。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!