掃呢頁CODE去手機

2022年5月25日 星期三

黎耀祥:非常有愛︱無綫劇《輕.功》團隊輪流慶生 #慶生 #黎耀祥

由視帝黎耀祥及朱晨麗(朱朱)等主演的無綫新劇《輕.功》2月開拍以來經歷過疫情、主角確診而停廠,不過台前幕後卻因此患難見真情。復工後雖要趕回進度,但每逢 ...






由視帝黎耀祥及朱晨麗(朱朱)等主演的無綫新劇《輕.功》2月開拍以來經歷過疫情、主角確診而停廠,不過台前幕後卻因此患難見真情。復工後雖要趕回進度,但每逢有人生日,團隊都會搞小型生日派對送暖。


繼日前鄭子誠59歲生日、朱朱等開工期間送祝福後,近日再到蔣祖曼及朱敏瀚先後「牛一」,大隊深夜時分於廠房即興搞大食會,同屬金牛座的黎耀祥更「萬歲」消夜,點心、蛋榚擺滿一枱,氣氛相當熱鬧,而有份參演的寶珮如將相關合照上載到社交平台留言﹕「半夜三更的生日派對,朱敏瀚蔣祖曼生日快樂…唔肥都幾難,充滿愛的12廠。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!