掃呢頁CODE去手機

2022年5月25日 星期三

《星星講醫D》:星星講醫D︱Kylie C.疫下改善夫妻關係有辦法 #星星

繽FUN星網全新健康節目《星星講醫D》請來第一屆《亞洲星光大道》季軍蔡梓銘,夥拍36E「學霸咪神」鄭杞瑤(KylieC.)擔任主持,2人從中醫及心理學 ...






繽FUN星網全新健康節目《星星講醫D》請來第一屆《亞洲星光大道》季軍蔡梓銘,夥拍36E「學霸咪神」鄭杞瑤(Kylie C.)擔任主持,2人從中醫及心理學角度探討新冠肺炎康復者疫後調理身體,以及疫情下情緒處理的方法。


第5集中談到天氣及情緒會否令人容易感染新冠肺炎。Kylie C.指天氣潮濕,令她的濕疹翻發,亦影響心情,梓銘大夫表示:「潮濕喺中醫角度係加重我哋身體嘅濕氣,如果一個人本身濕氣好重,手腳容易水腫,平時容易困倦,呢種濕氣比較重嘅人,喺春天或者潮濕落雨天氣時,更加容易免疫力下降,日夜晚溫差較大時,呢種溫度變化令我哋身體難適應,如果抵抗力較弱嘅人,呢種天氣變化容易染病。」他指若因為身體問題令情緒唔好,當然先醫好濕疹,但單純情緒問題亦會增加染疫機會:「中醫覺得係會嘅,所謂七情,即係『喜怒憂思悲恐驚』,每種情緒都會對身體氣血造成影響,例如發嬲時會面紅耳赤,覺得啲氣好似沖上嚟呢個時候我哋啲氣血係往上衝,又例如話人好驚會驚到瀨尿,其實我哋驚恐嘅時候氣血係會向下走,例如每日都發嬲或思慮過度,鬱結比較多,會慢慢影響我哋身體嘅氣血循環,令到我哋身體失平衡,亦都會令免疫力下降,會增加染病機會。」


梓銘大夫指除天氣與情緒外,環境造成的問題亦會有影響,例如因疫情關係,現時很多夫婦二人都居家辦公,大家見面機會多了,或會産生磨擦,Kylie C.教大家可考慮以下幾個方法解決,首要是互相溝通:「咁先可以解決到問題,因為了解先可以先知問題喺邊,另外我覺得要保留私人空間,依家個個居家工作,但未必每人都有自己一間房做嘢,所以就算我哋喺張書枱都好,戴上耳機當呢個就係我哋嘅私人空間,唔好騷擾對方,自己保留私人空間都會開心啲,第3分工合作都好重要,好多時女性會分擔多啲家務,呢個時候男仔可以幫手分擔,例如幫手掉垃圾幫輕吓。最後就係轉移焦點,我哋成日都會記得啲唔開心嘅嘢,不如諗吓啲小確幸,生活上一啲情趣嘅事,例如煮飯嘅時候攬一攬對方,將呢啲開心嘅環節記住多啲,如果一直記住啲唔開心會泥足深陷,咁兩性嘅關係會更差,諗住開心嘅事大家關係都好啲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!