掃呢頁CODE去手機

2022年5月25日 星期三

日日媽媽聲︳甄采浠不後悔當年加入FREEZE 一日打三份工還父債 #甄詠珊 #甄采浠

41歲的甄采浠(原名:甄詠珊)當年曾與石詠莉、陳樂榣組成Freeze,以性感掛帥闖盪娛樂圈。但原來現實生活中為父還債16歲入行,一日打三份工,亦為生計 ...




41歲的甄采浠(原名:甄詠珊)當年曾與石詠莉、陳樂榣組成Freeze,以性感掛帥闖盪娛樂圈。但原來現實生活中為父還債16歲入行,一日打三份工,亦為生計加入Freeze。甄采浠帶同媽媽擔任《日日媽媽聲》嘉賓,透露爸爸因金融風暴導致破產,故16歲時已開始工作幫忙還債,更試過一日打三份工:「我16歲開始做臨時演員,仲有做化妝同售貨員,因金融風暴屋企出現好嚴重問題,基本上的地係負責亦無錢買傢俬,要去垃圾房執人地掉棄嘅傢俬,不過我好慶幸爸爸媽媽仲健在同咁健康。」

甄媽媽大讚女兒孝順:「佢幫手照顧家庭好生性,我身邊朋友都讚佢,有一次佢賣鞋,老闆唔出糧畀佢,我啲朋友幫佢討回公道攞番啲錢,嗰時我都有匿埋喊。」提到甄采浠曾為性感組合Freeze成員,她坦言當時是為了生計:「舊老闆好好,會畀月薪我哋,起碼唔使擔心交租放下心頭大石,啲新聞好唔好唔重要,最緊要可以生活。」

甄采浠(原名:甄詠珊)與媽媽擔任《日日媽媽聲》嘉賓。


甄采浠(原名:甄詠珊)與媽媽擔任《日日媽媽聲》嘉賓。


甄采浠(原名:甄詠珊)為父還債一日打三份工。(影片截圖)


甄采浠(原名:甄詠珊)為父還債一日打三份工。(影片截圖)


甄采浠(原名:甄詠珊)與媽媽感情要好。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)與媽媽感情要好。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)與媽媽感情要好。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)戲裡戲外感覺大不同。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)戲裡戲外感覺大不同。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)戲裡戲外感覺大不同。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)戲裡戲外感覺大不同。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)戲裡戲外感覺大不同。(IG:@carisayan123)


甄采浠(原名:甄詠珊)戲裡戲外感覺大不同。(IG:@carisayan123)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!