掃呢頁CODE去手機

2022年5月25日 星期三

48歲楊千嬅笑對「樂壇人瑞」稱號:年紀大唔係負評,係一個事實 #楊千嬅

心口掛住個勇字的楊千嬅,轉眼間已經48歲,入行25年來面對高低起跌至今仍努力發展演藝事業。一直以來千嬅笑對負面新聞,對於近年經常被網友封為「楊千蟬」、 ...




心口掛住個勇字的楊千嬅,轉眼間已經48歲,入行25年來面對高低起跌至今仍努力發展演藝事業。一直以來千嬅笑對負面新聞,對於近年經常被網友封為「楊千蟬」、「樂壇人瑞」等等,她在籌備多時的紀錄片中表示:「年紀大唔係一個負評,係一個事實,咁我真係會老嘛!唔會唔開心,係正常人生過程。所有嘢都係人生經歷,重要係我目標好清晰,最緊要健康身體,我要照顧父母、陪伴小朋友成長,中間有時間唱歌、追求夢想去令自己快樂......追夢係生存養分,有呢幾樣生存基礎已經好幸福。」

千嬅表示囝囝Torres已經10歲,工作家庭間努力取得平衡:「對我嚟講家庭最重要,小朋友開始大個,有自己嘅獨立生活模式,我做媽媽嘅可以多少少時間做自己想做嘅事︰好似出新歌或者參加好玩嘅綜藝節目……生活就係呢一種節奏,冇話要再強求啲咩嘞!」

一首父母向兒女表達心意嘅作品,令千嬅喺綵排已經開始喊。(《聲生不息》截圖)


一首父母向兒女表達心意嘅作品,令千嬅喺綵排已經開始喊。(《聲生不息》截圖)


一首父母向兒女表達心意嘅作品,令千嬅喺綵排已經開始喊。(《聲生不息》截圖)


一首父母向兒女表達心意嘅作品,令千嬅喺綵排已經開始喊。(《聲生不息》截圖)


一首父母向兒女表達心意嘅作品,令千嬅喺綵排已經開始喊。(《聲生不息》截圖)


Gigi:「我也雞皮疙瘩,謝謝你。」(《聲生不息》截圖)


Gigi:「我也雞皮疙瘩,謝謝你。」(《聲生不息》截圖)


單依純則是憶起母親都會以類似語氣與自己講話,於是爆喊。(《聲生不息》截圖)


作為父親嘅阿Lam都聽到眼濕濕。(《聲生不息》截圖)


克勤認為父母會很容易被歌曲打動。(《聲生不息》截圖)


楊千嬅出道前的照片曝光。(影片截圖)


楊千嬅出道前的照片曝光。(影片截圖)


楊千嬅出道前的照片曝光。(影片截圖)


楊千嬅出道前的照片曝光。(影片截圖)


楊千嬅出道前的照片曝光。(影片截圖)


楊千嬅出道前的照片曝光。(影片截圖)


楊千嬅參加新秀時的片段。(影片截圖)


楊千嬅初初出道時的造型照。(影片截圖)


楊千嬅初初出道時的造型照。(影片截圖)


楊千嬅初初出道時的造型照。(影片截圖)


楊千嬅初初出道時的造型照。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!