掃呢頁CODE去手機

2022年7月31日 星期日

陳貝兒:陳貝兒自少與巨星為伴 最愛無綫兩大阿姐 #陳貝兒

藝人陳貝兒接受港台節目《舊日的足跡》訪問,主持紀錄片《無窮之路》而人氣急升,並獲頒「感動中國2021年度人物」和「最佳女主持」獎項。她入行接近20年, ...






藝人陳貝兒接受港台節目《舊日的足跡》訪問,主持紀錄片《無窮之路》而人氣急升,並獲頒「感動中國2021年度人物」和「最佳女主持」獎項。她入行接近20年,原來自小已與紅星為伴,因為父親是著名音樂會監製陳永鎬,所以她經常在紅館「放暑假」。


當年譚詠麟、梅艷芳在紅館開演唱會期間,就在後台做暑期作業,她說:「我覺得天王巨星好親切,佢哋喺台上發光發亮,台下就好似大哥哥、大姐姐,記得梅姐最鍾意帶我入佢嘅化妝室,幫我戴上佢啲頭飾,嗰啲森巴舞嘅頭飾好靚;譚詠麟請我食好多嘢,而哥哥張國榮就最鍾意拖住我哋去食消夜。不過,我從來冇諗過要去紅館開騷做歌手,有人想提名我參選香港小姐,但我最有興趣嘅都係做司儀。」入行之後她未做過港姐司儀,但曾擔任港男司儀,她記得:「嗰次我同Do姐(鄭裕玲)、楊千嬅合作,見到好多型男仲開心。」


她又說和汪明荃和鄭裕玲合作多次,欣賞兩位前輩非常認真專業,從她們身上學到很多,她說:「佢哋做咗咁耐,瞌埋眼都知道點做,但係佢哋嗰份熱情同投入,就好似初入行一樣。佢哋會將台詞背到滾瓜爛熟,連我嗰份都背埋,根本唔使要稿。而台前嘅形象更係聲色藝全,連指甲油都襯衫,呢樣我真係學到嘢。佢哋屹立不倒咁多年,我真係由衷佩服。」


她又指汪明荃很愛錫她,因為錄影廠特別冷,做司儀穿的晚裝又單薄,前輩常常提醒她要貼暖包以免着涼,還細心地教她貼在最適當的位置,既保暖又不顯眼。她說:「好喜歡汪阿姐,而且愈來愈喜歡!」陳貝兒也敬佩鄭裕玲,笑指要請教對方養生之道,因為對方生活有規律,常處於巔峰狀態。


提到正在內地拍攝的節目,她透露會上山下海,走得更遠,挑戰更大:「今次我仲要潛落水底,當時我真係好驚好驚。不過,(從呢啲經歷)我想到生命,最重要係把握嚟到地球,以人類呢個身份去見多啲、學多啲。我係佛教徒,我相信有來生,如果你唔信有來生,亦都唔好辜負今生呢一次嘅旅程!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!