掃呢頁CODE去手機

2022年7月31日 星期日

有個閨密叫祖藍|蔡少芬爆被王祖藍出賣:你係咪應該道歉呀? #王祖藍 #蔡少芬

Ada與祖藍在上海甫見面即瘋狂喪笑,難怪女方一開始即笑言「擔心會笑到有眼紋」。翹住手暢遊當地的二人,談到當年忽發奇想於首映期間即興拖手,Ada大爆曾因 ...






Ada與祖藍在上海甫見面即瘋狂喪笑,難怪女方一開始即笑言「擔心會笑到有眼紋」。翹住手暢遊當地的二人,談到當年忽發奇想於首映期間即興拖手,Ada大爆曾因此事激嬲張晉:「我老公好介意,問做咩要咁樣,因為嗰時我同佢都未公開。當時我當祖藍兄弟咪翹住手行咯,我以為冇人相信我哋會拍拖架嘛。」

Ada又大爆曾因祖藍「食言」深感被出賣而嬲爆對方,豈料此事同樣觸及了張晉神經,張晉更反問Ada「嬲啲咩」;不過嬲到入晒血的Ada一於少理,更沉溺於重新量度與祖藍友誼的層面上:「嗰時我就開始懷疑,我同你友誼係咪只係柴米油鹽。」愈講愈「嚟料」的Ada不但邊說邊「厲眼」祖藍,更咬住祖藍不放謂:「其實你係咪應該道歉呀?」、「你係欠我一世架!」

👇👇👇點擊下圖睇更多精彩畫面👇👇👇

































同場加映:

👇👇👇點擊下圖睇網民嚴選ViuTV十位美腿女藝員👇👇👇

1. 許軼 Day(IG@6y_day)


Day在造星已經是大熱人選,入團後人氣繼續高漲。(IG@6y_day)


白滑美腿令人一眼就認出。(IG@6y_day)


2. 沈殷怡(IG@shamshirley)


沈殷怡身高172cm,擁有一雙白滑長腿。(IG@shamshirley)


沈殷怡是2014年度中國地球小姐冠軍。(IG@shamshirley)


沈殷怡現年28歲。(IG@shamshirley)


王家晴 Candy (IG@candyw1219)


Candy是COLLAR成員之一。(IG@candyw1219)


絕對是捲起青春風暴的主要人物。(IG@candyw1219)


有一雙長腿。(IG@candyw1219)


4. 陳欣妍(IG@shirleyelephant)


穿上紅黑三點式的陳欣妍大曬長腿和纖腰。(IG@shirleyelephant)


陳欣妍現年29歲。(IG@shirleyelephant)


5. 李昭南(IG@mishyfish)


多才多藝的李昭南,除了懂得鋼琴,搖滾鼓、手風琴、自動竪琴、結他,兩文三語亦難不到她。(IG@mishyfish)


又真係幾長嘅。(IG@mishyfish)


6. Yoshi 余逸思(IG@yoshi.1c)


余逸思身高170cm,身形相當高䠷。(IG@yoshi.1c)


余逸思擁有一身古銅色肌膚,非常熱愛運動。(IG@yoshi.1c)


經常在IG晒泳照!(IG@yoshi.1c)


7. Alina(李炘頤)(IG@alinaln_)


Alina擁有完美身段,她的一雙逆天長腿尤其吸睛。(IG @alinaln_)


Alina現年30歲。(IG@alinaln_)


8. 鄭嘉欣 (Christine)(IG@christine.dinc)


Christine身高178cm,一雙腿已經長達44吋!(IG@christine.dinc)


Christine現年28歲。(Instagram:@christine.dinc)


9. Amy Lo(盧慧敏)(IG@lqamy)


Amy Lo身高177cm,一對長腿至少有40吋!(Instagram:@lqamy)


Amy Lo因與MIRROR成員Ian主演《無限斜棟有限公司》而爆紅。(Instagram:@lqamy)


Amy Lo現年28歲。(Instagram:@lqamy)


10. 陳嘉倩(IG@kasin520)


陳嘉倩是前TVB新聞主播,現時投身ViuTV做幕前。(IG@kasin520)


陳嘉倩身高170cm,周不時都會大曬長腿,最近一年愈來愈多主持加拍劇加機會,備受力捧。(IG@kasin520)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!