掃呢頁CODE去手機

2022年7月31日 星期日

余思霆:余思霆宣布分手當日即上片 直認要高炒搶點擊 #余思霆

前華姐冠軍余思霆與無綫藝人朱敏瀚(Brian)於上周三(27日)宣布分手,結束3年情。不過原來喺二人宣布分手當日,余思霆都繼續有心情上載新片到個人Ch ...






前華姐冠軍余思霆與無綫藝人朱敏瀚(Brian)於上周三(27日)宣布分手,結束3年情。不過原來喺二人宣布分手當日,余思霆都繼續有心情上載新片到個人Channel,心情似乎未受影響,去到台灣滑水嘅佢仲大派福利,雖然同男友分手,但軍糧繼續有。


片中見佢同幾位閨密友去到台灣高雄玩滑水,全程穿比堅尼泳衣上陣嘅佢,更刻意高炒自拍,講到明會以邪惡角度大晒性感:「收視率還是要顧的!」連好友嘅索爆身材都要Close up,十分養眼。雖然佢話就話係Girls trip,不過見佢哋同埋啲男滑水教練、工作人員等放電,真係睇到網友好羨慕!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!