掃呢頁CODE去手機

2022年7月31日 星期日

MIRROR演唱會︱Ben Sir不認同停止轉發事件︰尊重傷者要嚴肅跟進 #MIRROR

BenSir在社交平台寫道︰「世上有互聯網,你就叫人唔好share條片。中文有慘劇一詞,你就用事故,好似塞車事故咁。中文有追究責任,革職查辦,你就用嚴 ...






Ben Sir在社交平台寫道︰「世上有互聯網,你就叫人唔好share條片。中文有慘劇一詞,你就用事故,好似塞車事故咁。中文有追究責任,革職查辦,你就用嚴肅處理同跟進,好似pr 跟進event咁。中文有現在式你唔聚焦,你就帶風向帶到將來防止意外發生嘅境界,咁識得未雨綢繆就唔會有當日嘅意外。加句『為咗尊重傷者』 嚟合理化某啲立場,就好似加句 『為咗你好』一樣。對於以上種種嘅淡化行為,我哋為咗尊重傷者要嚴肅跟進,其實都係為咗你好。」

有網民並不認同他的觀點,直指他是「抽水王」,但亦有人認同他的看法,有網民就留言說︰「傳件事同傳條片,有分別嘅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!