掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

蒙嘉慧:蒙嘉慧畀自己肥相嚇親:會放床頭作警惕 __,蒙嘉慧,

蒙嘉慧最搞笑係,肥到連健身教練都唔敢搵。久未公開露面的蒙嘉慧(Yoyo)出席電台處境劇開鏡儀式時,被發現身形發福不少兼孕味甚濃,事後Yoyo透過電話回覆《東網》,即時否認有孕,更抵死自嘲都有被照片嚇親:「我唔止嚇一跳,係嚇咗幾跳,我會放呢張相喺床頭嚟警惕自己,唔可以再咁肥落去。」肥咗足足20磅Yoyo稱曾跟自己說體重不能超過120磅,不過之前去完旅行後,磅數竟高達126磅,肥了足足20磅,她謂已不 ...


蒙嘉慧最搞笑係,肥到連健身教練都唔敢搵。

久未公開露面的蒙嘉慧(Yoyo)出席電台處境劇開鏡儀式時,被發現身形發福不少兼孕味甚濃,事後Yoyo透過電話回覆《東網》,即時否認有孕,更抵死自嘲都有被照片嚇親:「我唔止嚇一跳,係嚇咗幾跳,我會放呢張相喺床頭嚟警惕自己,唔可以再咁肥落去。」

肥咗足足20磅

Yoyo稱曾跟自己說體重不能超過120磅,不過之前去完旅行後,磅數竟高達126磅,肥了足足20磅,她謂已不敢去見健身教練。

問到監製可有要她減肥?Yoyo謂:「因為角色係要我個樣好憔悴,唔使我刻意減,相信慢慢拍到十二集會瘦番晒。」問到老公鄭伊健看到她「發福相」的反應時?Yoyo笑言:「唔好話嚇親佢,我自己都嚇親啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!