掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

17年歷盡「起伏」 蒙嘉慧原來係變幻球 __,蒙嘉慧,

蒙嘉慧嘅變幻球,果然精彩!幾時都話,女人嘅Body,係好神奇㗎啦!尋日,增磅唔少嘅蒙嘉慧現身公開活動,除咗佢手臂嘅拜拜肉令人眼前一亮,佢胸部方面嘅「跳Cup」增長,亦令熟悉佢嘅朋友嚇到嘩一聲!對於蒙嘉慧離奇升「胸」,小編當時以為佢有咗,但當事人就親口否認咗,咁到底蒙嘉慧點解上圍會有咁大嘅進「脹」?呢個時候不如先追溯番蒙嘉慧呢十七年嘅變化。由1999年開始,蒙嘉慧真係大部份時間都「波平如鏡」,無論佢 ...


蒙嘉慧嘅變幻球,果然精彩!幾時都話,女人嘅Body,係好神奇㗎尋日,增磅唔少嘅蒙嘉慧現身公開活動,除咗佢手臂嘅拜拜肉令人眼前一亮,佢胸部方面嘅「跳Cup」增長,亦令熟悉佢嘅朋友嚇到嘩一聲!對於蒙嘉慧離奇升「胸」,小編當時以為佢有咗,但當事人就親口否認咗,咁到底蒙嘉慧點解上圍會有咁大嘅進「脹」?呢個時候不如先追溯番蒙嘉慧呢十七年嘅變化。由1999年開始,蒙嘉慧真係大部份時間都「波平如鏡」,無論佢 ...


蒙嘉慧嘅變幻球,果然精彩!幾時都話,女人嘅Body,係好神奇㗎

尋日,增磅唔少嘅蒙嘉慧現身公開活動,除咗佢手臂嘅拜拜肉令人眼前一亮,佢胸部方面嘅「跳Cup」增長,亦令熟悉佢嘅朋友嚇到嘩一聲!

對於蒙嘉慧離奇升「胸」,小編當時以為佢有咗,但當事人就親口否認咗,咁到底蒙嘉慧點解上圍會有咁大嘅進「脹」?呢個時候不如先追溯番蒙嘉慧呢十七年嘅變化。由1999年開始,蒙嘉慧真係大部份時間都「波平如鏡」,無論佢着件衫有幾咁低胸,都冇辦法唧出一條過一吋嘅事業線,不過當然,佢個款咁有型有格,少咗條事業線絕對唔會影響佢喺演藝圈嘅成就。

但係故事並唔係咁樣就完結㗎喎,喺呢十幾年入面,蒙嘉慧個上圍不時出現好驚人嘅變化,有時甚至有「波濤洶湧」嘅感覺,所以話佢係變幻球,實在都係實至名歸;不過都係要講番一句,佢整體嚟講,都係平胸示人嘅時候多好多。呢個時候,不如去相,睇番蒙嘉慧呢十七年入面,佢個上圍有幾咁變幻呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!