掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

飛伍允龍 攻黃宗澤 劉佩玥大想頭 [壹週刊 - 1368] __,劉佩玥,伍允龍,黃宗澤,M1,

二人拍拖半年,有指劉佩玥棄伍允龍轉追Bosco,不過今次出招冇成績。娛樂偵訊飛伍允龍 攻黃宗澤 劉佩玥大想頭黃宗澤跟胡杏兒甩拖後,感情生活多姿多采!同大自己八年的楊崢姐姐啜爆,但三個月戀情見光死;今年三月,傳出同合作廣告的日模Jun發展異地戀,不過Bosco卻堅稱二人只在了解中。未有認愛,竟引來劉佩玥信以為真!二人早前合作新劇《幕後玩家》,主動的劉佩玥飛甩伍允龍,轉軚狂攻大台筍盤黃宗澤。生吞檸檬無 ...


二人拍拖半年,有指劉佩玥棄伍允龍轉追 Bosco,不過今次出招冇成績。

娛樂偵訊

飛伍允龍 攻黃宗澤 劉佩玥大想頭

黃宗澤跟胡杏兒甩拖後,感情生活多姿多采!同大自己八年的楊崢姐姐啜爆,但三個月戀情見光死;今年三月,傳出同合作廣告的日模 Jun發展異地戀,不過 Bosco卻堅稱二人只在了解中。

未有認愛,竟引來劉佩玥信以為真!二人早前合作新劇《幕後玩家》,主動的劉佩玥飛甩伍允龍,轉軚狂攻大台筍盤黃宗澤。

生吞檸檬

無綫新劇《幕後玩家》日前在西貢搞煞科宴,一班演員包括黃宗澤、張繼聰、蕭正楠及龔嘉欣等都有出席,不過在劇中飾演黃宗澤情人的劉佩玥卻一早報定案,聲稱放假離港冇蒲頭。

據知,劉佩玥是有計劃地缺席。

「阿 Moon(劉佩玥)埋位拍《幕後玩家》嗰段時間,好多人都睇得出佢對 Bosco好唔同,成日主動借啲意黐埋去傾偈。不過 Bosco就擺明唔受,就算明知對方有意思, Bosco埋完位就彈開,唔想俾機會對方有任何幻想。 Bosco仲試過喺其他人面前話佢做戲唔夠專心,又勸佢睇熟啲劇本,咁決絕,其實係想俾 signal佢,叫劉佩玥死咗條心。」劇組工作人員透露。

開鏡時,劉佩玥對在劇中飾演她情人的 Bosco早已經虎視眈眈。

二人早前拍一場街頭嗌交戲,劉佩玥喊住死纏 Bosco,同戲外劇情有啲相似。

放風分手

劉佩玥為打動黃宗澤,甚至公開已和拍拖數月的伍允龍分手,回復單身。

「雖然佢喺大家面前認咗同伍允龍分手,但我哋見佢成日笑笑口心情好好咁,最初都懷疑佢只係扮嘢,後來先知阿 Moon係刻意想俾大家知佢冇拍拖,因為佢覺得釐清關係後, Bosco可能會考慮,如果成事,佢亦唔會俾人唱係一腳踏兩船。

「阿 Moon同伍允龍都係好自然嘅事,事關早排伍允龍有幾個月飛咗去美國開工拍戲,兩個人冇乜機會見面,感情就會淡。」知情者說。

一班人食飯,由送出近一百支酒的黃宗澤埋單,大家都食得好 happy,但被請食檸檬的劉佩玥就講明唔到。

主動劉佩玥去年拍《城寨》時,對情傷伍允龍噓寒問暖,結果一拍即合。

劉佩玥同好姊妹陳瀅、何雁詩到台灣旅行,未有出席煞科宴。

Bosco跟楊崢拍拖三個月分手(右圖),之後被踢爆同日模 Jun發展異地戀,女方更特地住入沙田酒店方便見面。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!