掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

《瑪嘉烈與大衞》劇透 周家怡潘燦良摩天輪舌戰 [壹週刊 - 1368] __,潘燦良,周家怡,M1,

呢一啜,為求快、狠、準,事前多番彩排試位,結果一take過。娛樂偵訊《瑪嘉烈與大衞》劇透 周家怡潘燦良摩天輪舌戰被網民指劇情貼地,但主角背景離地的ViuTV自家劇《瑪嘉烈與大衞系列綠豆》,手法破格贏口碑。至於劇中搞咗幾個星期曖昧的周家怡與潘燦良,終於抵受唔住,背叛林保怡偷情,劈腿男女將浪漫摩天輪當偷食勝地,兩個仲啜到攝製人員停咗機都唔知。朋友妻當好西邊拍邊播的《瑪嘉烈與大衞系列綠豆》,近日出街的劇 ...


呢一啜,為求快、狠、準,事前多番彩排試位,結果一 take過。

娛樂偵訊

《瑪嘉烈與大衞》劇透 周家怡潘燦良摩天輪舌戰

被網民指劇情貼地,但主角背景離地的 Viu TV自家劇《瑪嘉烈與大衞系列綠豆》,手法破格贏口碑。至於劇中搞咗幾個星期曖昧的周家怡與潘燦良,終於抵受唔住,背叛林保怡偷情,劈腿男女將浪漫摩天輪當偷食勝地,兩個仲啜到攝製人員停咗機都唔知。

朋友妻當好西

邊拍邊播的《瑪嘉烈與大衞系列綠豆》,近日出街的劇情已發展到周家怡(瑪嘉烈),醞釀劈腿,與男友林保怡(大衞)的老死潘燦良(趙子龍)搞曖昧。

早前周家怡同潘燦良在中環拍偷食場口,在劇中飾演林保怡老死的潘燦良,實行將「朋友妻當好西」咁食,二人在中環的摩天輪啜爆。

呢幕係偷食重頭戲,工作人員要塞埋在另一格摩天輪卡廂內,捕捉男女主角轉到水平線位置一刻的幾秒鐘,男女主角仲要邊嘴邊聽住 walkie talkie,留意導演指令。

終於拍到偷情戲份,佢兩個嘴到連拍攝隊伍停咗機都唔知,真係好投入。

離開大台後嘅周家怡,個個劇本都有得發揮,演技被認同,對住高手潘燦良有火花。

劇中潘燦良成功勾義嫂,被背叛嘅林保怡獲悉後梗係傷爆。

導演大整蠱

唔想嘥大家口水,周家怡同潘燦良事先試位排練多次,務求一嘴即中唔 NG;結果,兩人投入到連拍攝隊的卡廂已經轉走咗都唔知。

「我哋一路嘴,嘴到卡廂轉咗另一邊,佢哋影唔影到都唔知。一路嘴住,心諗點解咁耐!直到聽到導演喺 walkie問:『點呀,你哋係咪仲錫緊?』轉走咗(停埋機)都唔出聲,擺明整蠱!」周家怡說。

佢兩位,原來暗藏 hehe情。

首集出現的士司機林保怡載住一對同志,原來係佢同潘埋下嘅伏線。

一早睇中潘燦良的湯怡,據悉最後都如願以償,將對方得到手。至於劈腿衰咗嘅「瑪嘉烈」係兩手空空,還是得林保怡原諒復合?

務求偷食得浪漫,導演揀咗幸福摩天輪做偷食勝地。

俾人鬧都要做

離開大台後,事業更上一層樓的周家怡,演劈腿「瑪嘉烈」演得到肉,惹來睇得投入的網民鬧爆。但原來當事人事前曾經過心理掙扎,怕偷食角色翻唔到身。

「都真係擔心過角色唔討好。不過諗深一層,其實呢個世界真係有瑪嘉烈呢種人,只要角色有血有肉,就應該放膽做。就算有人鬧同唔鍾意個角色,都唔緊要。」

劇情貼地,水準又唔膠,觀眾自然加晒分。

劇中主景嘅白色愛巢,係市值七百多萬的佐敦舊樓。

林保怡與周家怡的戲味,加埋唔膠嘅劇情,贏到口碑。邊個話香港觀眾水平低!

好戲的林保怡,隔住有霧氣的玻璃門上演全裸,真係豪俾 ViuTV。

雖發現「瑪嘉烈」同老友偷情,但林保怡飾演的「大衞」,對送到埋口的廖碧兒不動心,現實真係有咁好定力嘅男人?

Hehe有伏線

《瑪嘉烈與大衞系列綠豆》首集中,一對同志在的士車廂內嗌交,令網民 like爆,大讚 ViuTV斷背情夠到肉,唔似大台永遠將 hehe包裝成乸形,悶爆。其實這對 hehe情侶是潘燦良與林保怡隱藏 hehe味的伏線。

分享劇透!潘燦良勾義嫂,原來是要向中學時他暗戀的對象林保怡證明,女人靠唔住。上週其中一幕,潘燦良從周家怡口中得悉林保怡唔肯同女友去旅行後說:「真係一天都光晒,如釋重負。」因為當年林保怡曾拒絕他邀約去旅行,這塊心頭大石,終於可以放低。

劇中潘燦良損人不利己,但最後始終不得逞,更把心一橫由攣變番直,選擇同周家怡的姊妹湯怡一齊,加埋廖碧兒,五角關係錯綜複雜。

屋主係日本人

主角林保怡在劇中飾演的士司機,但屋企裝修中產有格調,被外界批評不切實際。呢間主景離地屋,是位於佐敦文匯街的舊樓,屋主是位日本女士,去年以七百六十萬購入單位後大執,玻璃門取代鐵閘,變成門中有門外,劇中林保怡踎過的坐廁,廁板有暖氣,百分百日式。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!