掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

呂志和私人錢包自己睇 [壹週刊 - 1372 - 財經] __,呂志和,M1,

呂志和八十年代到美國加州發展酒店業,有「酒店大王」之稱。○六年,理大以呂志和酒店及旅遊資源中心命名。右起:細女呂慧玲,長媳、長子呂耀東;左起:呂志和五妹、細仔呂耀華太太及長女呂慧愉。《蘋果日報》圖片中環人語呂志和私人錢包自己睇富豪聚財的袋一般並非放在上市旗艦,反而係家族的私人錢包,四叔李兆基有「兆基財經」,鄭裕彤有其周大福,因賭業而發圍的嘉華集團主席呂志和,○七年都搞番個家族私人錢包「呂志和管理有 ...


呂志和八十年代到美國加州發展酒店業,有「酒店大王」之稱。○六年,理大以呂志和酒店及旅遊資源中心命名。右起:細女呂慧玲,長媳、長子呂耀東;左起:呂志和五妹、細仔呂耀華太太及長女呂慧愉。《蘋果日報》圖片

中環人語

呂志和私人錢包自己睇

富豪聚財的袋一般並非放在上市旗艦,反而係家族的私人錢包,四叔李兆基有「兆基財經」,鄭裕彤有其周大福,因賭業而發圍的嘉華集團主席呂志和,○七年都搞番個家族私人錢包「呂志和管理有限公司」,英文 LCW Management Ltd。

呂志和管理有限公司的董事只有呂志和以及今年七十歲的唐家達 Carter Antony Thomas Christopher。《蘋果日報》圖片

呢間公司結構簡單,由一間在英屬處女島註冊的 CWL Asset( PTC)全資擁有,此公司亦是銀河娛樂( 27)、嘉華國際( 173)主要股東,持有資產以數百億元計,「和哥」最在意亦是這間公司,以高薪在外資行挖走不少投資精英,但通常都做得唔係好長,事關「和哥」請班外援返來都係吸收吓外邊最新投資情報,班投行精英每日向「和哥」匯報,但公司內都大多是呂氏親屬,投資決策都唔輪到班投行精英話事,又點會有癮。不過「和哥」呢個私人錢包公司,除咗自己,唯一董事就是來自英國的唐家達,呢位老外在呂志和轉型做賭業擔當重要角色,伴隨「和哥」十幾年,○七年才辭任銀娛行政總裁告老歸田,依然獲「和哥」重用作為家族公司董事。又係嘅,在《呂志和傳》內提到對子女的財富分配,「我不會講我的分配,不然可能我未走,他們已經吵架了,這是很難處理的。」莫非搵個律師出身的唐家達先鎮得住個場?

中環寸嘴:做嘢唔好咁揚,但要威!

工廈大王楊耀松長子,游走高級酒店、銀行,及知名食肆,與各路人士打交道,自認有 jet set生活方式,透過美酒佳餚,察看人生百態,把「生平絕學」不吐不快與粉絲分享。

上海迪士尼開幕,競爭激烈,香港迪士尼啲酒店房就賣大包,我 check過,仲平過馬來西亞 Legoland添呀,香港旅發局真係要加把勁,林建岳做旅發局主席,唔好話求其喺外國登吓個廣告,搞個記者會,去法國搵個菠蘿包送紅酒,喺唐人街舞獅大鑼大鼓入場,就當係 promote香港?

我去新加坡睇到,香港迪士尼都親自派隊人去參加龍舟比賽,美國迪士尼七月尾又派人去加拿大放煙花,旅遊業梗係要曲線推廣。

好似溫哥華年年夏天都有 Celebration of Light放煙花,趁住暑假淡季咪去谷吓旅遊業,如果唔係冇人去溫哥華,今年冠名贊助搵咗 Honda,李澤鉅個大學同學 Terry Hui間 Concord Pacific都有贊助,想當年係加拿大滙豐做贊助㗎,家陣都好難搵到銀行去贊助。當年我都自認身價不菲被力捧,加拿大滙豐攞五十萬加紙做贊助商放煙花,由我嚟擔任贊助商代表,替滙豐做評判,睇吓邊隊放煙花放得靚,有人問滙豐高層呢位小子何德何能,滙豐咁撐我,唓,你多啲幫襯,下年咪考慮俾你做咯。同我喺嘉慧園做過鄰居嘅九叔,個仔羅守耀監製嗰套戲《以和為貴》,陳惠敏喺套戲入面交帶啲細嘅「做嘢唔好咁揚,但係要威」,即係做嘢要慳慳哋,但係又要有 fly colours!

沙士後,我同老婆(右六)代表 B.C. Children's Hospital Foundation,喺香港迪士尼搞第一個慈善 ball,旁邊係聖貞德的學兄。

今年七月尾,美國迪士尼派人去溫哥華放煙花。我費事同人逼,又要好似知客咁,同貴賓 social,喺屋企望出去都睇到。

日圓賭上八算

英國公投是否脫歐,令炒家借勢炒圓匯搵快錢。(法新社圖片)

英國公投是否脫歐,令外匯波動,炒家有藉口在短時間搵食,日圓更加成為炒家熱炒對象,金融大小鱷都傾巢而出,賭日圓升上八算,街外盤口更是八、二之比,謂揸住日圓搏升值之餘,仲可以用嚟買日債避險,呢個世代,冇咁屎嘅屎就係好屎!

親戚唔夠銀紙親

由李氏家族控制的東亞銀行,主席李國寶連同兩個仔李民橋和李民斌三仔爺,三雙手去年攞走四千五百萬人工,股息又派少咗兩成,咁搞法,親戚都唔及銀紙親,李國寶個堂細佬李國仕索性掟貨,五月至今第八次沽東亞套現六千多萬,李國仕都係投資銀行界人士,睇實幾隻歐洲和英國的對沖基金,仲係馬來西亞投資銀行 Affin Hwang Investment Berhad董事,咁有國際金融視野,東亞銀行乜料,心中有數啦,況且李國仕持有的一千六百多萬股東亞股份,部分是其父李福善剩低的遺產以及信託;呢批股份難以郁動,咁佢個人揸住千二萬股東亞,沽得就沽啦。

李氏家族各房均持有東亞銀行股份,但李國寶(中)與李民橋(左)及李民斌(右)則掌控着東亞銀行。《蘋果日報》圖片

李國仕今年五十七歲,是前大法官李福善兒子,也是東亞銀行非執董。


鍾意就快D Share啦!