掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

莊端兒:莊端兒反地心吸力 胸贏盧頌之Jocelyn __,Jocelyn,莊端兒,盧頌之,

莊端兒個32E胸真係好堅…Jocelyn點夾都冇用了!近日天氣又熱又曬,當然又係晒Body嘅好時機啦!呢日模特兒界三位靚女盧頌之(DadaLo)、Jocelyn同莊端兒都分別去咗曬太陽,仲不忘影相放上網派福利!盧頌之就着咗件花花冇帶比堅尼,雖然唔算太「凸」出,不過身形均勻都有啲睇頭,佢留言:「曬完太陽今晚夜班拍劇之後再番(返)酒吧。」另外,Jocelyn去咗海灘游水,佢撐咗把太陽傘喺水中,再半趴喺 ...


莊端兒個32E胸真係好堅…Jocelyn點夾都冇用了!近日天氣又熱又曬,當然又係晒Body嘅好時機呢日模特兒界三位靚女盧頌之(DadaLo)、Jocelyn同莊端兒都分別去咗曬太陽,仲不忘影相放上網派福利!盧頌之就着咗件花花冇帶比堅尼,雖然唔算太「凸」出,不過身形均勻都有啲睇頭,佢留言:「曬完太陽今晚夜班拍劇之後再番(返)酒吧。」另外,Jocelyn去咗海灘游水,佢撐咗把太陽傘喺水中,再半趴喺 ...


莊端兒個32E胸真係好堅…Jocelyn點夾都冇用了!

近日天氣又熱又曬,當然又係晒Body嘅好時機呢日模特兒界三位靚女盧頌之(Dada Lo)、Jocelyn同莊端兒都分別去咗曬太陽,仲不忘影相放上網派福利!

盧頌之就着咗件花花冇帶比堅尼,雖然唔算太「凸」出,不過身形均勻都有啲睇頭,佢留言:「曬完太陽今晚夜班拍劇之後再番(返)酒吧。」另外,Jocelyn去咗海灘游水,佢撐咗把太陽傘喺水中,再半趴喺張浮床上,輕輕就夾出三吋事業線!

以為已經夠性感?錯了!着上一套粉紫色兩件頭泳衣兼瞓咗喺度嘅莊端兒完全違反地心吸力,32E雙峰依然堅挺,佢留言:「細個嘅時候陪媽咪冬天都去海灘游早水,而(依)家大個左(咗)到媽咪坐係(喺)池邊食早餐陪我游早水,好幸福!」睇番啲相,嗰兩座「雙峰」真係好宏偉,隔住個mon都feel到好Big呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!