掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

【近40歲先嫁人】老公九代單傳 簡珮筠四年兩度痛失Baby:我內疚 __,Baby,Angelababy,

43歲嘅簡珮筠今日喺圓方接受本報訪問,講到被拍檔出賣經過,她稱:「佢好似丁蟹(《大時代》鄭少秋扮演角色)一樣,將歪理變真理。佢話依家上市公司有無限嘅錢,你點同我打官司落去?我覺得世界點可以咁冇公理!」簡珮筠又稱感激結婚4年嘅老公Justin,呢段日子一直陪喺佢身邊,講講下簡珮筠更是眼濕濕:「好感恩!上天賜畀我咁好婚姻,無論開心唔開心,佢都喺我嘅身邊,即使經歷兩次小產,我都好感謝佢,從來冇喺我面前, ...


43歲嘅簡珮筠今日喺圓方接受本報訪問,講到被拍檔出賣經過,她稱:「佢好似丁蟹(《大時代》鄭少秋扮演角色)一樣,將歪理變真理。佢話依家上市公司有無限嘅錢,你點同我打官司落去?我覺得世界點可以咁冇公理!」簡珮筠又稱感激結婚4年嘅老公Justin,呢段日子一直陪喺佢身邊,講講下簡珮筠更是眼濕濕:「好感恩!上天賜畀我咁好婚姻,無論開心唔開心,佢都喺我嘅身邊,即使經歷兩次小產,我都好感謝佢,從來冇喺我面前,做過一次表情、講過一句說話,因為佢知道,如果佢表現出唔開心,會令到我更加傷心。佢真係從來都冇。」老公九代單傳,令簡珮筠更感壓力,但對方從不施壓:「我知道佢好愛我,我都會內疚,好似我嘅事業令佢冇咗兩次BB,雖然遇到呢啲又大又難嘅事,我都會安慰自己,每個人有自己故事,哭哭啼啼埋怨係冇用,咬實牙關行過去,回頭望可能只係挫折,我哋互相鼓勵,好感恩老公喺身邊!」

簡珮筠深深稱感激結婚4年嘅老公Justin,呢段日子一直陪喺佢身邊。 那些年 今日的簡珮筠

鍾意就快D Share啦!