掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

何浩文為麥明詩鬧爆網民 林作加一腳 __,何浩文,麥明詩,林作,

何浩文今次睇嚟玩認真,小編指佢認真嬲咋。應屆港姐冠軍麥明詩(Louisa)同「鴨王」何浩文(Dominic)以及大律師林作嘅「三角戀」,真係愈演愈烈,而最近唔單止何浩文發功,連林作同網友都加入戰團,不過女主角麥明詩就暫時未有表態。麥明詩同何浩文因為合作劇集《賭城群英會》而傳緋聞,加上Louisa男友早前被拍得同女性友人夜蒲,有指兩人戀情出現暗湧,就係呢個時候,亦傳出Dominic力追Louisa嘅 ...


何浩文今次睇嚟玩認真,小編指佢認真嬲咋。

應屆港姐冠軍麥明詩(Louisa)同「鴨王」何浩文(Dominic)以及大律師林作嘅「三角戀」,真係愈演愈烈,而最近唔單止何浩文發功,連林作同網友都加入戰團,不過女主角麥明詩就暫時未有表態。

麥明詩同何浩文因為合作劇集《賭城群英會》而傳緋聞,加上Louisa男友早前被拍得同女性友人夜蒲,有指兩人戀情出現暗湧,就係呢個時候,亦傳出Dominic力追Louisa嘅消息!

合照惹圍摷

其實力追傳聞傳出之後,唔少網友已經鬧爆Dominic抽水,不過Dominic就繼續不避嫌,喺Instagram上載同Louisa嘅合照,結果再次觸動網民神經,留言狂插Dominic,仲指責佢想破壞Louisa同林作嘅戀情。

Dominic見狀,亦都唔客氣,霸氣留言反擊網民話:「我同我啲frd影咗相又唔係拖手又唔係攬又唔係錫,然後我po我ig又同你有關?」佢仲話對方嘅留言先至係影響Louisa,護花心切嘅佢仲話:「係你講嘅說話會影響倒(到)女仔你明唔明,可唔可以用腦諗吓?」

林作急召網民訴心聲?

另一邊廂,林作亦有所動靜,佢轉發網民喺討論區嘅留言,仲擺上IG;睇番佢轉載嘅相關留言,內容如下:「我覺得佢(指林作)唔會睇唔起鴨王,但佢亦都唔會欣賞鴨王,林作個樣係麻麻地,但佢有種強烈既(嘅)反差感,外形似乞衣但知識淵博。」林作咁做,係咪暗示佢真係唔欣賞Dominic,同埋覺得自己被睇高一線呢?更搞笑嘅係,林作就叫個網民同佢聯繫,到底佢係覺得搵到知音,定還是想叫個網民留一線、他朝好想見呢?

寸林作唔識做戲

不過件事嚟到呢度並唔係完結,唔知係咪因為批評嘅聲音太多,Dominic直接潛入討論區,逐一回應網民嘅疑問,有人質疑佢收入唔多,Dominic即刻反擊指佢有能力令老婆生活無憂,更處處維護Louisa。好似有網友暗指Louisa拍過好多次拖,Dominic即挺身護花謂:「可靠消息指佢拍過好少拖,拍得最耐應該係教科書。」對於網友將Dominic同林作比較,仲話覺得林作有魅力啲,Dominic就寸爆回應:「林作教唔到佢(指Louisa)做戲,但成部劇我都幫到佢。」火藥味勁濃喎!

「多謝討厭我嘅人」

唔知係咪反擊開有感情,啱啱Dominic又喺社交網發展,發出三項好似聲明一樣嘅嘢,內容如下:

1. 小弟年少氣盛為人較真。比較喜歡直話直說,對咩人講咩話。

2.而(依)家啲人,好樣啲嘅,係男嘅話(就)係食軟飯mk溝女王...真係咁酸咩?

3. Thanks haters! "they hate you cuz they aint you"(多謝討厭我嘅人,人哋憎你,係因為佢哋唔係你)

嘩,好有別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿嘅感覺喎。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!