掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

【自爆家底唔輸蝕】何浩文向林作宣戰 __,何浩文,林作,

何浩文擺到明挑林作機,話佢對麥明詩冇意思,又真係有啲難以置信。藝人何浩文近日被指力追麥明詩,更因而惹來網民圍剿,力指他抽水及破壞麥明詩感情,另更有網民將他與林作比較。問到何浩文如此主動與網民互動,是否向林作挑機,他說:「唔係挑機,拍拖係兩個人嘅事。(麥明詩同你哭訴?)近期就冇哭訴,我係外人唔畀意見啦。(有同佢傾?)有聽過吓,唔係好知佢哋中間發生咩事,佢係唔開心,不過康復得幾快!」自稱同林作一樣有家 ...


何浩文擺到明挑林作機,話佢對麥明詩冇意思,又真係有啲難以置信。

藝人何浩文近日被指力追麥明詩,更因而惹來網民圍剿,力指他抽水及破壞麥明詩感情,另更有網民將他與林作比較。問到何浩文如此主動與網民互動,是否向林作挑機,他說:「唔係挑機,拍拖係兩個人嘅事。(麥明詩同你哭訴?)近期就冇哭訴,我係外人唔畀意見啦。(有同佢傾?)有聽過吓,唔係好知佢哋中間發生咩事,佢係唔開心,不過康復得幾快!」

自稱同林作一樣有家底

被問對麥明詩是否有好感,他說:「佢依家仲有男朋友就冇諗呢啲野,如果佢單身就再相處吓先啦。(畀人話高攀唔起)唔怕,其實我哋家底都似,佢爸爸做副校長,我爸爸以前都喺教育局做過高官,而且我收入唔係比林作低,應該穩定過佢,聽啲律師朋友講近年香港都唔係咁好景。」

一家文化人

其實何浩文嘅父母都的確係文化人,佢爸爸係教育局課程發展處總課程發展主任(體育)何振業,媽媽則是中學教師,連其家姐亦是在英國修讀大學,並於畢業後嫁了老外並生活在當地。

父母反對入娛樂圈

其實何浩文父母一直想他完成大學再從事教育界工作,不過在英國讀完中學課程後,何浩文未有入大學,反而在香港修讀會計,只是中途未讀完便加入娛樂圈。他亦直言起初父母並不支持他從事演藝工作:「到依家就心理輔導吓佢哋,慢慢都開始接受喇。」

早前與圈外女友分手的他,透露分手近一個月,原因是對方未能理解他的工作,並強調與女友出現問題時,還未認識麥明詩。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!