掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

Kary食粥也浪漫 [壹週刊 - 1357] __,Kary,吳雨霏,M1,

同你吟一吟Kary食粥也浪漫分分合合,始終嫁俾初戀男友嘅Kary,同老公洪立熙結婚一年幾,依舊好似新婚咁,呢度去嗰度去,就算喺香港,都經常行孖咇。呢一晚,Kary同Brian選擇去淺水灣撐枱腳,縱使唔係candlelightdinner,簡簡單單食碗粥,一樣浪漫;加上鋪頭冇乜其他客,兩公婆好似包場咁。你眼望我眼,Brian邊食邊講,Kary就負責聽,之不過,《壹》仔就算隔住鏡頭,都feel到佢哋好 ...


同你吟一吟

Kary食粥也浪漫

分分合合,始終嫁俾初戀男友嘅 Kary,同老公洪立熙結婚一年幾,依舊好似新婚咁,呢度去嗰度去,就算喺香港,都經常行孖咇。

呢一晚, Kary同 Brian選擇去淺水灣撐枱腳,縱使唔係 candle light dinner,簡簡單單食碗粥,一樣浪漫;加上鋪頭冇乜其他客,兩公婆好似包場咁。

你眼望我眼, Brian邊食邊講, Kary就負責聽,之不過,《壹》仔就算隔住鏡頭,都 feel到佢哋好開心,發誓,冇誇張!

餅女之中,計樣貌, Kary一定排好後,但講到幸福,就係首名出線。

細心聆聽,分甘同味,好老婆基本元素, Kary都有齊。

鋪頭客少, Kary兩公婆撐枱腳,包場一樣。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!