掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

裸盡博影后 文詠珊片酬升呢至200萬 __,文詠珊,

文詠珊無論係全裸照,還是其他場口嘅眼神同演繹,都極盡震撼同魅力。next1/1pre文詠珊近年演技愈嚟愈好,而且挑戰嘅角色,亦愈嚟愈有難度。next1/1pre由於呢個角色好複雜,文詠珊亦想演繹得更有層次,所以開拍前一度緊張至整周失眠。next1/1pre雖然要拍攝全裸戲份,但JM都冇要求清場,仲話拍嗰陣零怯場零尷尬。next1/1pre林家棟(左)、許志安next1/1pre近年不斷在演技上挑戰 ...


文詠珊無論係全裸照,還是其他場口嘅眼神同演繹,都極盡震撼同魅力。

next 1/1 pre

文詠珊近年演技愈嚟愈好,而且挑戰嘅角色,亦愈嚟愈有難度。

next 1/1 pre

由於呢個角色好複雜,文詠珊亦想演繹得更有層次,所以開拍前一度緊張至整周失眠。

next 1/1 pre

雖然要拍攝全裸戲份,但JM都冇要求清場,仲話拍嗰陣零怯場零尷尬。

next 1/1 pre

林家棟(左)、許志安

next 1/1 pre

近年不斷在演技上挑戰自己的文詠珊,早前獻上入行以來最激一次,接演一個極沉重角色,戲中還需要五花大綁全裸演出,少啲演技都甚難駕馭,難怪她直言開拍前一星期因壓力搞到夜夜失眠!文詠珊近年於影壇的成績有目共睹,今年入圍最佳女配角的她,更希望不負眾望,憑該角色更上一層樓,向「下一站,影后」進發!

拍戲零錫身

自2007年加入影壇,文詠珊(Janice Man)拍攝過不同類型的電影,近年她不斷挑戰自己,接演一些高難度角色,如去年於電影《赤道》中飾演冷艷殺手,拍打戲毫不錫身,拳拳到肉,連影后舒淇亦曾在微博稱讚,該片更令JM入圍今年《金像獎》最佳女配角!

最近,JM再向自己「下戰書」,接拍邱禮濤執導的懸疑電影《兇手還未睡》,並飾演一個心理極複雜及沉重的角色,更有一場全裸被虐戲份!該個全裸劇照近日曝光,相片中的JM赤裸裸被五花大綁在床上,眼神楚楚可憐,又帶點驚恐,震撼度十足!

接拍前勁失眠

面對前所未有的挑戰,JM坦言接拍前經過一番思量:「真係要衝破好多心理關口!接到劇本之後用咗兩個星期去考慮,同導演邱禮濤開咗幾次會,覺得唔想錯過一個咁好嘅角色,所以最後都決定接拍!不過喺開拍前一個星期,我有好多嘢擔心、好忐忑,除咗嗰場戲(指全裸戲)之外,仲會擔心自己究竟駕唔駕馭到個角色呢?點樣可以演到有層次感?總之好多嘢諗、壓力好大,搞到成個禮拜都失眠!」

全裸戲唔使清場

幸好,失眠最終隨着電影開鏡而慢慢消失,JM最終亦成功演繹角色,連導演邱禮濤都讚好「收貨」。談及那場全裸被虐戲,她坦言拍攝前仍感驚恐,但埋位後便甚麼也不去想,盡情豁出去演:「角色接咗,我就一定要做到最好!拍嘅時候冇特別清場,我只係一心想演好個角色,所以一開機就入咗戲,根本冇時間去諗其他問題,冇尷尬亦冇怯場,每個鏡頭都一、兩Take搞掂,好順利!」

感激拍檔帶入戲

電影中,JM跟林家棟及許志安關係錯綜複雜,她十分感謝兩人,尤其家棟教了她很多東西:「佢哋兩個都好好,依家大家都成為咗好朋友,家棟係一個出色嘅對手,能夠令我好快入戲。」

JM近年在影壇成績有目共睹,深得不少導演寵愛,稍後將接拍由鄭保瑞監製的《狂獸》。今年入圍金像獎的她,被問到如此豁出去演出,是否想向影后進發?她躊躇滿志地說:「今次真係豁出去拍,當然希望有成果!好多謝各方導演、電影公司畀機會我。」影壇嶄露頭角,片酬當然升呢,據知JM的片酬已翻一倍,由100萬升至200萬,她笑說:「片酬嘅嘢我唔清楚,交番公司幫我搞,但若果大家想畀鼓勵我,我當然開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!