掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

夾就去馬 吳若希帶新歡睇八字 [壹週刊 - 1357] __,吳若希,M1,

探熱針夾就去馬 吳若希帶新歡睇八字六年間由公屋升呢住豪宅揸靚車的吳若希(Jinny),跟周志文、大隻仔溫家偉的緋聞煙幕,遠不及被有米叔叔照顧,周旋於會計師郭志燊及圈中人稱十哥的富商林棣權之間奇情,早前被指金主沒收二百萬波子跑車,打回原形要的士代步。不過舊的不去新的不來,桃花緣盛的她最近被一名澳門生意人力追,吳若希更帶對方睇八字夾時辰,啱使先去馬!富貴粉絲勁追近日忙於灌錄新唱片的吳若希,雖然日踩夜踩 ...


探熱針

夾就去馬 吳若希帶新歡睇八字

六年間由公屋升呢住豪宅揸靚車的吳若希( Jinny),跟周志文、大隻仔溫家偉的緋聞煙幕,遠不及被有米叔叔照顧,周旋於會計師郭志燊及圈中人稱十哥的富商林棣權之間奇情,早前被指金主沒收二百萬波子跑車,打回原形要的士代步。不過舊的不去新的不來,桃花緣盛的她最近被一名澳門生意人力追,吳若希更帶對方睇八字夾時辰,啱使先去馬!

富貴粉絲勁追

近日忙於灌錄新唱片的吳若希,雖然日踩夜踩,依然唧到時間約會。

記者日前發現她一個人由金鐘港麗酒店上車到港澳碼頭,到埗後,一名早已在停車處等候的高大男上車,再一同去到尖沙咀山林道,落車上了一幢商業大廈。

據了解,早前吳若希在朋友聚會認識了一個三十多歲、在澳門有多間公司的男生意人,對方原是吳若希粉絲,只要在澳門有演出,他例必捧場,生意男周圍託朋友介紹,終於理想達到,自此便經常借故來港見面。

「 Jinny真係好多人追,但近年好多嘢佢都會問相士意見,搬屋更一定睇風水,農曆年前師父話佢今年愈多桃花愈旺事業,又話會有財運,佢全部信十足!識咗呢個粉絲無耐, Jinny就帶佢去睇邦邦(陳定邦),問吓兩個人夾唔夾。佢話自己近年好多爛桃花,搞到好煩,所以叫個男仔去睇吓流年,睇吓時辰八字夾唔夾,然後先決定大家有冇機會。」知情者說。

吳若希日前在金鐘上車,由司機載到上環港澳碼頭。

接了新歡後,二人過海到山林道。

甫落車,吳若希即帶高大男上樓睇時辰八字。

婚嫁三十歲後

吳若希同澳門生意男上樓唔夠半個鐘,便孖住另一男子離開。

對於吳若希帶人去夾時辰八字,陳定邦回覆說:「記憶中佢(吳若希)係介紹咗個客俾我,不過上嚟之後佢就走咗,所以我都唔清楚佢哋咩關係,亦唔知佢係咪追佢。(吳若希幾時會遇到真命天子?) Jinny適合啲成熟穩重型嘅男士,三十歲前拍拖係可以,但結婚最好就係喺三十歲後,因為佢行緊非常勁嘅財運。」

去年,吳若希揸住價值二百萬,掛有 JN字頭的車牌返將軍澳開工,不過有指近日已被沒收。

有指有大水喉射住,吳若希住月租 4萬的君頤峰亦有能力。

陳定邦證實吳若希帶高大男幫襯睇流年。

去年初,跟周志文同溫家偉玩得好埋,但因唱片公司施壓,周志文被炒離開無綫,三人行不再。

鍾嘉欣結婚生仔後,吳若希成為唱片公司一姐,又唱又拍劇。

觀音兵

命運在我手!吳若希可以在短短幾年間,由住公屋搬到月租 4萬的何文田君頤峰, Benz、保時捷、七人車乜車都有,有指全靠大水喉射住,除咗一班金主,仲有唔少觀音兵爭住攝埋位,吳若希有本事,不用懷疑。

十哥(富豪叔叔)

人稱「十哥」的林棣權,年約 50多歲,是林裘謀後人,家族經營的聯益建造有限公司,在港超過百年歷史,有指吳若希的生活大改善,全靠金主十哥。

王弼燮(股王好友)

在朋友介紹下認識年紀相差 35年的股王(王弼燮),有指雙方見晒家長發展父女戀。

黃子恒(五線奀星)

去年被拍到與曾合作《實習天使》的五線奀星黃子恒,到赤柱廣場撐枱腳,飯後更漫遊赤柱。

溫家偉(愛屋及烏)

去年被拍到與香港先生溫家偉(大隻仔)旺角親熱拍拖,其後吳若希媽咪遇車禍入院,溫家偉亦有陪伴左右,又對其弟照顧周到,愛屋及烏。

鄭俊弘(放狗老友)

有傳在《星夢傳奇》期間,兩人日見夜見下撻着,又被拍到孖咇放狗。

周志文(花弗大孖)

13年與巨聲幫的大孖周志文拍拖,最終因男方超花弗分開,再見不是朋友。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!