網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

提陳瀅何猷亨閘停 [壹週刊 - 1382] __,陳瀅,猷亨,何猷亨,M1,

猷亨眉精眼企,過馬路兩秒就到《壹》仔影住佢,仲即刻走埋嚟起底。同你吟一吟提陳瀅何猷亨閘停同何猷亨半年情快來快去,陳瀅要重新上市,除咗收拾心情,仲要管理好自己副偈。呢一日,佢就約埋都俾猷亨like過嘅劉佩玥,一齊去咗中環做gym。甩拖心情一定唔靚,望落粗碌咗唔少嘅陳瀅,真係唔好靠食療傷,搵埋老死劉佩玥去做運動就啱嘞。兩個本來就係好姊妹,加上同四房大少都有過關係,一定大把共同話題。至於猷亨,到而家都 ...


猷亨眉精眼企,過馬路兩秒就到《壹》仔影住佢,仲即刻走埋嚟起底。

同你吟一吟

提陳瀅何猷亨閘停

同何猷亨半年情快來快去,陳瀅要重新上市,除咗收拾心情,仲要管理好自己副偈。呢一日,佢就約埋都俾猷亨 like過嘅劉佩玥,一齊去咗中環做 gym。

甩拖心情一定唔靚,望落粗碌咗唔少嘅陳瀅,真係唔好靠食療傷,搵埋老死劉佩玥去做運動就啱嘞。

兩個本來就係好姊妹,加上同四房大少都有過關係,一定大把共同話題。至於猷亨,到而家都冇公開分手原因,究竟係咪有新目標,大家仲要放長雙眼睇。

早兩個禮拜,猷亨去咗上環尚興同人開飯,食到九點幾走,冇女,全男班,失望!過馬路去攞車,瞬間就見到《壹》仔,大少笑晒走埋嚟問: Apple?壹仔?

《壹》仔一開口提陳瀅,佢就落閘:呢段唔好播(片),淨係影我行過嗰段好啦,唔該!

吓,唔得喎,啲片要有 sound bite,老細先 like㗎!


鍾意就快D Share啦!