網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

轉會喇喂:【轉會喇喂】雷斯埋齋!英超史上最激轉會窗 __,

英超埋尾一日仲有不少驚喜!夏天轉會市場今晨正式結束,英超喺最後一日再有大衞雷斯加盟車路士,以及穆沙施素高過檔熱刺,將全日市況推上高峰!埋單計數,英超喺今夏轉會窗合共花費超過10億鎊,創出史上單一聯賽單一轉會窗花費新紀錄,認真嚇死人!穆沙施素高喺全世界以為佢會過檔愛華頓之際,最後一刻收到熱刺開價,以約3,000萬鎊改投熱刺。不過大衞雷斯就更令人驚喜,突然宣布回巢車路士,轉會費係3,200萬鎊,簽約3 ...


英超埋尾一日仲有不少驚喜!

夏天轉會市場今晨正式結束,英超喺最後一日再有大衞雷斯加盟車路士,以及穆沙施素高過檔熱刺,將全日市況推上高峰!埋單計數,英超喺今夏轉會窗合共花費超過10億鎊,創出史上單一聯賽單一轉會窗花費新紀錄,認真嚇死人!

穆沙施素高喺全世界以為佢會過檔愛華頓之際,最後一刻收到熱刺開價,以約3,000萬鎊改投熱刺。不過大衞雷斯就更令人驚喜,突然宣布回巢車路士,轉會費係3,200萬鎊,簽約3年,合約總額係2,000萬鎊。

事實上,車路士呢單交易雖然花費不菲,但其實佢哋係大贏家至真,事關佢哋之前將大衞雷斯以5,000萬鎊賣畀巴黎聖日耳門,到依家只係以3,200萬鎊回購,低買高賣,高手高手呀!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!