網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

歎白酒食好西 吳鎮宇酒量好照揸車 [壹週刊 - 1382] __,鎮宇,吳鎮宇,M1,

一支白酒三個分,吳鎮宇愈飲愈興奮。娛樂偵訊歎白酒食好西 吳鎮宇酒量好照揸車為自編自導自演的黑色幽默江湖片《費曼的夏天》日日開工冇得停的吳鎮宇,難得冇通告,約朋友去中環飯聚鬆一鬆,邊食邊歎白酒,之後仲自己揸車返屋企。喂喂喂,酒後駕駛喎!再過導演癮吳鎮宇一四年同囝囝費曼(Feynman)父子檔做真人騷《爸爸去哪兒》後,兩父子在內地人氣急升;自己開戲,吳鎮宇冇蝕底,搵埋個仔客串。「好多演員做耐咗,就會想 ...


一支白酒三個分,吳鎮宇愈飲愈興奮。

娛樂偵訊

歎白酒食好西 吳鎮宇酒量好照揸車

為自編自導自演的黑色幽默江湖片《費曼的夏天》日日開工冇得停的吳鎮宇,難得冇通告,約朋友去中環飯聚鬆一鬆,邊食邊歎白酒,之後仲自己揸車返屋企。喂喂喂,酒後駕駛喎!

再過導演癮

吳鎮宇一四年同囝囝費曼( Feynman)父子檔做真人騷《爸爸去哪兒》後,兩父子在內地人氣急升;自己開戲,吳鎮宇冇蝕底,搵埋個仔客串。

「好多演員做耐咗,就會想試吓做導演,除咗好耐之前嘅《 9413》同《自從他來了》,鎮宇最近期係○九年搞咗套《追影》,但票房仆直!之後就冇再心思思諗住做導演啦,不過拍完真人騷,佢响內地多咗好多機會,佢同林心如合作嘅內地電影《京城 81號》亦好收得,最近套《使徒行者》亦收過五億人仔,見個勢好,咪又試吓囉!呢個古仔搞咗好耐,收埋好多年。」知情人士透露。

埋單前,鎮宇一口氣將杯中白酒灌入肚。

睇吳鎮宇的食相,應該好餓。

心情好,吳鎮宇主動埋單。

埋單做老細

要開拍《費曼的夏天》,吳鎮宇碌盡人情牌,搵老闆投資,新戲最終順利開拍,他亦鬆一口氣!

日前劇組放假,吳鎮宇決定約朋友去中環九如坊食好西,歎番晚!

向來識飲識食的他,席上同朋友邊吹水邊飲酒,一支白酒三個人開心 share,愈飲愈興奮,平日唔多說話的鎮宇變口水佬,仲氹到大家哈哈大笑,吹到十一點幾,要返屋企交人嘅鎮宇自動波埋單!

食到十一點幾,同朋友道別後各自散水。

飲咗酒的鎮宇自己揸車返屋企。

愈開愈快

飯後各自散水,友人搭的士離開,飲咗酒的吳鎮宇自己一個行去攞車,揸車返屋企,沿途愈開愈快。

酒後駕駛,但鎮宇當「老行」,冇被截停吹波仔,否則,一身蟻!

吳自編自導自演的新片,早前在銅鑼灣鬧市取景期間,吳鎮宇同一眾演員大跳開心舞。

拍到身水身汗,助手遞上汽水俾鎮宇降溫。

當年吳鎮宇在《古惑仔》中的坤,戲份唔多,但角色鮮明好吸睛。

銅記「晒馬」

上星期一(八月二十二日),吳鎮宇現身銅鑼灣為新片《費曼的夏天》拍黑幫講數戲,吳志雄(大佬 B)率二百名黑衣人衝出馬路,吳鎮宇就帶住一班「雜牌軍」迎戰,重現當年《古惑仔》「晒馬」場面。拍完幾個鏡頭,吳鎮宇立即走返埋導演位睇 playback,笑晒收貨!

吳鎮宇「晒馬」同對頭吳志雄(大佬 B)嘈交,又擒欄直衝,好有殺氣。

埋完位,做埋導演的鎮宇第一時間埋去睇 playback。

一身蟻

藝人作為公眾人物,都知法犯法,酒後駕駛搞到犯官非的例子,大把!

崔建邦

10年,於將軍澳被警方截停「吹波波」,驗出超標十三微克酒精,被判停牌九個月及罰款六千,其後,停牌中的崔建邦再被發現揸「大膽車」,形象插水。

盧頌之( DaDa)

去年, DaDa被網民流出 23秒炒車短片,片中 DaDa酒後失控撞欄,未能通過酒精呼氣測試被捕, Audi車頭全面凹陷報銷,而後座乘客陳達人則手臂骨碎裂。

蔡一傑

11年,在好友伍詠薇貝沙灣寓所飲通宵後,揸住 230萬賓利離開,其間撞向水龍頭及郵筒,被警方拘捕,並驗出酒精含量二級超標,被判 160小時社會服務令、罰款及停牌兩年。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!