網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

【五位最靚星二代】關禮傑寶貝女超甜 阿旦乖女細細粒 __,細細粒,關禮傑,阿旦,

今晚中環Dior唇膏活動真係星光閃閃,星二代雲雲,包括應該係最索嘅關禮傑女兒關楓馨,仲有林俊賢女林鈺洧、鄭丹瑞女兒鄭瑤、湯鎮業女兒湯愛嘉,以及何超鳳女兒何鍶珩等等等等。五位美女跟番大會dresscode,以黑、紅或白色現身,一身成熟打扮,林鈺洧更加係高人一等,鄭瑤同關楓馨就嬌小可人,何鍶珩就高貴成熟,湯愛嘉輪廓似足英俊老竇,各有各靚。關楓馨啱啱喺英國大學畢業,之後計劃去澳洲workingholid ...




其他影片:>>






今晚中環Dior唇膏活動真係星光閃閃,星二代雲雲,包括應該係最索嘅關禮傑女兒關楓馨,仲有林俊賢女林鈺洧、鄭丹瑞女兒鄭瑤、湯鎮業女兒湯愛嘉,以及何超鳳女兒何鍶珩等等等等。五位美女跟番大會dresscode,以黑、紅或白色現身,一身成熟打扮,林鈺洧更加係高人一等,鄭瑤同關楓馨就嬌小可人,何鍶珩就高貴成熟,湯愛嘉輪廓似足英俊老竇,各有各靚。關楓馨啱啱喺英國大學畢業,之後計劃去澳洲working holiday一年,呢排都會出吓活動接job:「電視、電影同做模特兒都可以試下,不過唔會叫爹哋搭路,要靠自己,爹哋媽咪都好支持我。」至於會否接受拍親熱戲?關楓馨就話:「未諗到咁遠,如果有親熱錫嘴,都會問爹哋媽咪,始終係屋企人,男友都要問,佢都好支持我喺呢行發展,佢唔會呷醋,佢明白係工作。」林俊賢個女林鈺洧就透露會專注模特兒發展,都會考慮拍戲:「要學好做戲,不過未搵到老師,唔會搵爹哋,佢忙緊喺大陸做生意,亦都唔會特別搵佢介紹工作畀我。0依家工作量都OK,會想喺香港做模特兒工作,等香港成功先出去發展,自己最鍾意係Victoria's Secret天使模特兒Candice,自己就冇咁嘅身材做到,因為鍾意食嘢,惟有每個禮拜做多啲運動keep住身材。」

一班星二代,包括俊賢女兒林鈺洧、鄭丹瑞女兒鄭瑤、湯鎮業女兒湯愛嘉、關禮傑女兒關楓馨、何超鳳女兒何鍶珩一齊出席活動。(攝影:葉君海) 林鈺洧 鄭瑤
湯愛嘉 關楓馨 關楓馨
何鍶珩 關楓馨早排喺英國大學畢業,之後打算去澳洲working holiday。(微博圖片) 關楓馨同爹哋關禮傑(微博圖片)
(微博圖片) 林鈺洧喺Instagram貼佢去探爹哋林俊賢班嘅相 (左起)何倩珩、何超鳳、何鍶珩
鄭瑤(右)曾經同爹哋鄭丹瑞,仲有妹妹鄭珉一齊睇首映 湯愛嘉細個時同爹哋湯鎮業頭貼頭影相(圖片)

鍾意就快D Share啦!