網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

孫佳君 cool爆湊仔 [壹週刊 - 1382] __,孫佳君,M1,

同你吟一吟孫佳君cool爆湊仔阿媽湊細路出街,一般都係會拖住自己啲仔女,一眼關七,話之自己裙拉褲甩。不過,41歲孫佳君就零舍唔同。早個禮拜,下午茶時間,佢同咗兩個仔去圓方食日本嘢,跟住行商場睇衫,正常親子活動,唔正常嘅,係孫佳君對兩個仔好冷漠,全程對手唔係繑埋,就係插住袋,拖都冇拖吓!05年同富商男友劉貴喬未婚生仔,細仔出埋世後,09年因為家暴鬧上法庭,分手收場,兩個仔跟孫佳君。已經同媽咪一樣高嘅 ...


同你吟一吟

孫佳君 cool爆湊仔

阿媽湊細路出街,一般都係會拖住自己啲仔女,一眼關七,話之自己裙拉褲甩。不過, 41歲孫佳君就零舍唔同。

早個禮拜,下午茶時間,佢同咗兩個仔去圓方食日本嘢,跟住行商場睇衫,正常親子活動,唔正常嘅,係孫佳君對兩個仔好冷漠,全程對手唔係繑埋,就係插住袋,拖都冇拖吓!

05年同富商男友劉貴喬未婚生仔,細仔出埋世後, 09年因為家暴鬧上法庭,分手收場,兩個仔跟孫佳君。已經同媽咪一樣高嘅大仔而家 12歲,《壹》仔見佢沿途做埋阿媽嗰份, take care 8歲細佬,兩兄弟邊行邊傾,仲要幫老媽子孭埋手袋,乖到呢!

至於全程 cool爆嘅孫佳君,由頭到尾就顧住我好靚好高貴。想點呀你!

12歲大仔沿途照顧細佬,又幫媽咪孭手袋,孫佳君全程話之你。

等司機車到,孫佳君繼續繑埋雙手, keep住 cool樣。

無論幫大仔睇衫,抑或同細仔坐低等位,孫佳君同兩個小朋友零交流。

富商男友劉貴喬因為向孫佳君家暴,雙方鬧上法庭。(《蘋果日報》圖片)

同法籍大廚 Olivier Elzer拍拖湊仔,去年尾,戀情突然死亡。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!