網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

Viu選美真人騷是非 杜汶澤女陳意嵐陰招批踭 歐家裕捱唔住退選 [壹週刊 - 1382] __,Viu,選美,杜汶澤,ViuTV,M1,

探熱針Viu選美真人騷是非 杜汶澤女陳意嵐陰招批踭 歐家裕捱唔住退選明抄《America'sNextTopModel》真人騷玩法的ViuTV《美選D.n.A》,身材、樣貌較量外,佳麗之間的明爭暗鬥才是戲肉。據知,Angel組暫時相安無事,但Devil組已決裂;屬Devil組的杜汶澤老友陳意嵐,為出線陰招批踭乜都出齊,有傳隊友一號歐家裕(Stephy鄧麗欣前排球隊花),就因為受唔住對方陰招,已經退選 ...


探熱針

Viu選美真人騷是非 杜汶澤女陳意嵐陰招批踭 歐家裕捱唔住退選

明抄《 America's Next Top Model》真人騷玩法的 Viu TV《美選 D.n.A》,身材、樣貌較量外,佳麗之間的明爭暗鬥才是戲肉。據知, Angel組暫時相安無事,但 Devil組已決裂;屬 Devil組的杜汶澤老友陳意嵐,為出線陰招批踭乜都出齊,有傳隊友一號歐家裕( Stephy鄧麗欣前排球隊花),就因為受唔住對方陰招,已經退選。

Stephy隊花忍唔住爆

選美佳麗同後宮妃嬪一樣,勾心鬥角! Viu TV的《美選 D.n.A》,節目拍攝個多月,佳麗埋身決鬥,已鬧出不少是非。日前公布入圍的 Angel與 Devil對決兩組,其中 Devil組一號歐家裕( Joe)據知因為被隊友勁恰玩針對,頂唔順唔想繼續日對夜對,已通知大會退出唔玩。

在大會活動上,歐家裕被追問有否遇上麻煩隊友時,亦忍唔住爆。「有俾人批踭,唔好講名,原來選美真係有呢啲嘢。起初以為佢唔小心批到我,點知好多次,成五、六次咁多,又冇講 sorry,我係有唔開心,有同其他女仔講。」

雖然《美選 D.n.A》佳麗燕瘦環肥,有啲岩巉,但至少比港姐具話題性。

視為大熱的 36F Larine(鄧月平),與同樣巨乳級的紋身女石希露,同屬有睇頭佳麗。

雖有大伯呂良偉做後台,但呂善婷一早被 foul。

杜汶澤女陰功高強

據了解,「批」到歐家裕退賽的批踭佳麗,正是同屬「 Devil組」,由杜汶澤化妝師變演員的進擊陳意嵐。好「有戲」的她,鏡頭前笑騎騎賣 friendly,鏡頭後放毒蛇,被指是個見高拜見隊友踩的「陰功」佳麗。

「佢成日擺大家姐款,呼喝隊友。阿 Joe份人比較怕事,所以 Tarah(陳意嵐)成日恰佢。有次阿 Joe因為感冒,練舞失準, Tarah就即刻單打佢,又藐嘴藐舌。不過一 roll緊機,佢又扮晒關心,行去安慰阿 Joe:『傻豬,唔使喊!』,但一停機,佢就九秒九彈開。假到冇朋友!

「之後拍食飯,好衰唔衰兩個被安排坐埋一齊, Tarah不停起身夾餸,借啲意對阿 Joe批踭,仲要兜口兜面。最後阿 Joe忍唔住講咗句:『你可唔可以唔好逼住我。』」一名幕後人員說。

被陳意嵐「陰功」逼走的歐家裕,因為跟 Viu TV簽了保密協議,為好頭好尾,本週一(八月二十九日)已退選的她仍硬撐活動,焗住同逼人太甚的陳意嵐上台互讚。

選美,都係一台戲。

有鋪批踭癮的陳意嵐,當日同歐家裕同台,手踭似又蠢蠢欲動。

「沙律」張沛樂有傳已被 foul,不過有機會喺復活戰翻身。

「沙律」的緋聞男友,是近期話題電影《點五步》的男主角,少年版大衞的林耀聲。

Stephy排球隊花

現年 28歲,屬 Mandy Lieu開設 model公司「 Quest」旗下的歐家裕( Joe),憑住標青外貌及 42吋美腿,去年加入 Stephy的排球隊「 Loey」成為隊花,之後退出專心 model工作,曾拍過 Samsung手機及 Canon相機廣告。

全裸試鏡冇人吼

模特兒出身的陳意嵐( Tarah),有 1/4英國血統。為生活撈埋化妝,客仔包括杜汶澤、鍾舒漫。恨做幕前的她試過全裸試鏡,搏到咁都冇人吼,杜汶澤老婆田蕊妮於是幫一把,力薦她給導演邱禮濤,去年如願拍過電影《選老坐》及《兇手還未睡》。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!