網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月23日 星期四

蔚雨芯拋「魔鬼胸」完勝人母JC __,蔚雨芯,Jessica C,JC,

蔚雨芯贏晒啦!「魔鬼胸」蔚雨芯谷胸現身活動,與「警鐘模」JessicaC.同場較量,雖然性感搶眼,但就頻以頭髮遮胸,但足以揮贏JessicaC.!受訪時,蔚雨芯說:「Fashion嘅嘢每人角度唔同,係髮型師幫我諗,我唔係刻意遮。(驚露點?)冇,我好穩陣,好耐冇返嚟香港,因為依家喺北京拍劇,所以要氹吓啲小fans,同埋瘦咗可以着貼身啲!」談到其「魔鬼胸」完勝JessicaC.的「警鐘胸」,她說:「我 ...


蔚雨芯贏晒「魔鬼胸」蔚雨芯谷胸現身活動,與「警鐘模」JessicaC.同場較量,雖然性感搶眼,但就頻以頭髮遮胸,但足以揮贏JessicaC.!受訪時,蔚雨芯說:「Fashion嘅嘢每人角度唔同,係髮型師幫我諗,我唔係刻意遮。(驚露點?)冇,我好穩陣,好耐冇返嚟香港,因為依家喺北京拍劇,所以要氹吓啲小fans,同埋瘦咗可以着貼身啲!」談到其「魔鬼胸」完勝JessicaC.的「警鐘胸」,她說:「我 ...


蔚雨芯贏晒

「魔鬼胸」蔚雨芯谷胸現身活動,與「警鐘模」Jessica C.同場較量,雖然性感搶眼,但就頻以頭髮遮胸,但足以揮贏Jessica C.!

受訪時,蔚雨芯說:「Fashion嘅嘢每人角度唔同,係髮型師幫我諗,我唔係刻意遮。(驚露點?)冇,我好穩陣,好耐冇返嚟香港,因為依家喺北京拍劇,所以要氹吓啲小fans,同埋瘦咗可以着貼身啲!」談到其「魔鬼胸」完勝Jessica C.的「警鐘胸」,她說:「我係香港女仔,佢係mix,大家唔同,我第一次同佢合作,頭先喺後台我讚佢個女好得意!(咁你心唔心急結婚生BB?)唔心急,我仲要學多啲嘢,依家有人追,但自己九三年出世仲後生,想搏多幾年,未enjoy完單身!」

此外,提到曾傳緋聞的天王郭富城想成家立室,她表示恭喜,並指二人過時過節有傳短訊聯絡,但她就不認識對方女友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!