網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月8日 星期三

同關之琳做番朋友?劉嘉玲:咁要睇佢! __,劉嘉玲,關之琳,嘉玲,

劉嘉玲(右)話時間會可以解決一切。藝人劉嘉玲出席活動,透露丈夫梁朝偉近日學畫油畫,大讚他天分高。問到老公有沒有畫她?她笑說:「冇,畫我好高難度。(咁佢 ...


劉嘉玲(右)話時間會可以解決一切。

藝人劉嘉玲出席活動,透露丈夫梁朝偉近日學畫油畫,大讚他天分高。問到老公有沒有畫她?她笑說:「冇,畫我好高難度。(咁佢第一幅作品係咪送畀你? )已經送咗啦,係為一棵樹,佢搵咗英國皇室御用老師教,跟咗去寫生,學咗兩三日,其實佢一路都想試,幅畫係無價寶。」

女人當自強

談及今天是三八婦女節,嘉玲自言是「working womam」的人辦,認為女人應該要有自己工作,不要求人家保護及愛錫自己,女人應當自強,她說:「呢個世界對女人始終有啲偏見,一啲唔好嘅評論都係對女人。 (例如呢? )好多爭拗同謠傳都係來自女人口中講女人,其實女人應該愛護女人,呢啲都係出於妒忌心。(最近聽到是非?)都會有,每日都會存在。(咁你點處理?)我依家心臟已經好強壯,以前聽到會唔舒服,依家唔會,加上依家社交平台咁廣泛,不過呢啲都係好正常,咁樣會更加督促到自己做得更加好,鞭策你向前嘅動力。 (咁你會唔會好hurt?)唔會,反而我會喺另一個角度睇自己,可能自己真係有咁嘅問題,人冇可能係完美!」

了解關之琳心情

早前她被關之琳指責與前夫陳泰銘行山是不顧及別人感受的行為,逐問她是否仍介意?她續說:「我了解佢嘅心情,唔會介意。 (你哋可唔可以做番朋友?)咁要睇佢,但我相信時間可以解決一切。」此外,提到賭王何鴻燊千金何超鳳離婚一事?嘉玲認為離婚沒有大不了,倘若能找到更開心和自在的出口,未嘗不是好事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!