網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月8日 星期三

鄧兆尊一拖三 全靠兩個喪禮一間醫院? __,鄧兆尊,兆尊,

唔到你唔服兆尊呀!已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊,雖然年屆50,但近年經常「一拖三」與女友Carmen、車厘子與及Claire周圍去,因而成為城中熱話 ...


唔到你唔服兆尊呀!

已故慈善伶王新馬師曾長子鄧兆尊,雖然年屆50,但近年經常「一拖三」與女友 Carmen、車厘子與及Claire周圍去,因而成為城中熱話。不少人都好奇,點解三女共待一男都可以如此和平?

三位女友聚首勁感動

兆尊日前接受專訪大談感情世界,他先被問到有網友話三位女友是因為錢而跟着他?兆尊表示自己「冇錢」,但自認性格「抵得諗」,令三個女人甘願分享愛情!他說:「無可能,我都無錢。如果一定要講原因,我勉強講可能係我嘅性格,因為我永遠都係諗咗人哋先,亦可能佢哋搵唔到一個比我更好。」

談到三位女友竟然可以不時與兆尊「四人行」周圍去,兆尊竟大爆原來三女正式見面的時間只是在半年之前,而相見的地點則是一間醫院!兆尊表示:「因為半年之前,佢哋咁啱三個都病咗,仲要去埋同一間醫院,佢哋都要搵我陪,咪一個醫生睇晒佢。」三個女友第一次見面,沒有如電視劇般一言不合,大打出手,反而相當好傾,全因早經兆尊訓練。他指三位女友聚首時場面感動:「其實咁多年都知道大家嘅存在,都會透過我去問候大家,我亦開咗個電話群組畀佢哋,等佢哋三個自己去溝通,大家雖然一直有溝通,但未曾見過面,所以個次見面都幾感動。(佢哋三個第一次見有乜反應?)冇乜嘢,有傾有講,當然事前我有問過佢哋一齊睇醫生好唔好嘅?佢哋都OK,其實呢啲事換轉大家係廿幾、卅歲就真係冇乜可能,依家大家都有一定年紀,唔會咁執着。」

一個星期喺殯儀館四日

兆尊又爆出原來Carmen與Claire早前曾在同一星期經歷喪親之痛,令大家更明瞭對方情況,他表示:「好多嘢都真係好巧合,佢哋(Carmen、Claire)嘅親人喺同一個星期離開,喪禮亦係同一個星期、同一間殯儀館度搞,我就一個星期裏面就去嗰個間殯儀館四日,連職員都忍不住問咗句『又係你?』」

兆尊在他人眼中享盡齊人之福,但他卻覺得不是好事,指自己都是很多巧合之下,才行到這個地步,而對於有指大婆Carmen不滿三奶Claire太高調經常與兆尊周圍去,兆尊則否認:「錯!冇呢啲嘢,冇人捉我周圍去,佢(Claire)帶個犯去剪草啫!影到第四個新面孔先會嬲啫?」

三奶有特殊能力

兆尊的三位女友性格各有不同,這些年來與兆尊都有不同的經歷。兆尊逐一剖白與三位女友的感情之路。他先指Carmen曾經因第三者離開過他,最後因第三者沒有向Carmen兌現一些承諾,令Carmen受創回頭,兆尊亦再接受對方,兆尊稱當時車厘子已經存在;而車厘子喜歡出頭,但好多時虎頭蛇尾沒耐性做到底,要自己好好教導。至於Claire則具有異於常人的能力,可以看到一些別人看不到的東西,曾給兆尊幾個電話號碼助他解決一些疑難,令他深信Claire具有一些特殊能力。

場地提供:銀次日本料理(尖沙咀)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!