網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月14日 星期五

噴血慎入!周秀娜32D咪咪歸位 __,周秀娜,

返嚟喇!返嚟喇!藝人周秀娜(Chrissie)早前日漸消瘦,就連上圍也縮了水,令不少宅男痛心。不過,她今日在觀塘為其主演的新片《29+1》宣傳,率領一 ...


返嚟喇!返嚟喇!

藝人周秀娜(Chrissie)早前日漸消瘦,就連上圍也縮了水,令不少宅男痛心。不過,她今日在觀塘為其主演的新片《29+1》宣傳,率領一班學員練OL瑜伽時。運動Bra Top兼貼身褲上陣的她不但大晒馬甲線,做烏身高難度動作時更倒出消瓜已久的32D豐滿上圍,真係鼻血噴到一地都係!

第一次做瑜伽

首次做瑜伽的她受訪時就指今次與平時做運動甚為不同:「要靜心,拉到平時拉唔到嘅地方,平時跟教練係激烈啲,打Boxing咁。(你筋骨都算硬!)我算OK啦,平時都有拉,但瑜伽再拉得盡啲。」又謂身邊的OL朋友都揀做瑜伽作運動。

預告票房好着泳衣

近年收起性感的她今次一反常態,問是否為谷起票房,她否認之餘更指優先場反應已非常熱烈:「好多戲院都加咗場,當然努力宣傳套戲成績會再好啲,但其實啲同學仔都係着貼身衫,費事『行動不便』。」又指若果票房逾千萬,老闆蕭定一會請旅行,屆時她更會以泳衣上陣:「鄭欣宜都鍾意陽光海灘,我好耐冇去旅行!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!