網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月14日 星期五

陳羽凡疑回應白百何出軌:蛋疼回家過節 __,白百何,

陳羽凡終於出聲。內地女星白百何早前被爆撇內地知名男聲組合羽.泉成員老公陳羽凡,同小鮮肉張愛朋蜜遊泰國,二人當眾玩「一指禪」,之後再上演捏股捽胸等火辣動 ...


陳羽凡終於出聲。

內地女星白百何早前被爆撇內地知名男聲組合羽.泉成員老公陳羽凡,同小鮮肉張愛朋蜜遊泰國,二人當眾玩「一指禪」,之後再上演捏股捽胸等火辣動作,動作出位真係齋睇都覺得㷫合合。二位當事人就一直未有回復潛晒水。

今日凌晨,陳羽凡終於喺微博蒲頭,留言:「蛋疼的,都快回家過節吧!」而陳羽凡上載的照片中,疑似身在烏克蘭基輔的他站在廣場中,戴上黑超的他把食指放在嘴唇上,疑似回應老婆白百何出軌一事,叫唔相關嘅人唔好再加意見。

有唔少網民都留言撐陳羽凡,話專心聽陳羽凡嘅歌其他嘢唔好理,同埋有網民推測,陳羽凡同白百何可能一早就離咗婚,所以白百何同乜嘢人蜜遊泰國都係冇問題。不過以上都係網民推測,成件事究竟係點,最終都要等兩位當事人出嚟交代先至可以一清二楚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!