網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月14日 星期五

何遠東潛入東網巨星fb多謝觀眾支持 __,何遠東,

何遠東入東網巨星fb多謝觀眾對佢支持。無綫熱播劇《心理追兇MindHunter》尋晚播出馬海倫被殺嘅場面,最終揭發真兇係何遠東,仲回帶佢嘅殺人場面,一 ...


何遠東入東網巨星fb多謝觀眾對佢支持。

無綫熱播劇《心理追兇 Mind Hunter》尋晚播出馬海倫被殺嘅場面,最終揭發真兇係何遠東,仲回帶佢嘅殺人場面,一眾網友都激讚何遠東相當好戲,仲話佢嘅演技自然得嚟又令人心寒,成為全城熱話!而東網巨星FACEBOOK專頁亦同大家重溫佢嘅精彩演出,短短一日已破八千個LIKE,何遠東亦專程留言感謝網友對佢嘅支持:「謝謝大家。」

之後,佢再喺微博發文,再次感謝大家:「這句對白,聽了多少次都好,眼淚都直飆。阿文,這個悲劇人物,最後要抱著遺憾繼續下去。感激在我演藝生命入面岀現『阿文』!多謝大家的留言和鼓勵,一切一切收在心中。」就連曹永廉亦有轉發貼文,仲留下豎起手指公嘅圖案,力讚佢好好戲!加油呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!