網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月14日 星期五

轉行做渠王?楊明忙到冇時間搵真銀 __,楊明,

捱咗咁耐終於升呢做男一。無綫藝人楊明於2015年奪得馬來西亞「飛躍進步男藝員」獎項,而上年,更奪得「男配角」獎項,這幾年間,楊明一劇接一劇之餘,參與的 ...


捱咗咁耐終於升呢做男一。

無綫藝人楊明於2015年奪得馬來西亞「飛躍進步男藝員」獎項,而上年,更奪得「男配角」獎項,這幾年間,楊明一劇接一劇之餘,參與的劇集計有《收規華》、《火線下的江湖大佬》、《巨輪II》,而於最近拍攝的新劇《抱佣情人》中,他更擔任男主角,可見無綫相當重視他。

於現時播映中(四月三日上)的《心理追兇Mind Hunter》中,楊明飾演一個有輕度自閉的角色,但擁有高度智商的他,更助飾演心理學家的馬國明查案。不過,現實生活中的楊明當然絕不自閉,他是一個性格樂觀、開朗的人。他坦言:「之前自己都曾遭遇事業低潮時,五年前先開始多番啲工作,不過就算喺嗰段唔開心嘅日子,我會唔開心,但唔會持續好耐,我想做番一個開心嘅人,帶出正面訊息畀人。(咁做你嘅另一半都幾開心?)OK㗎!同我做朋友都好開心,其實不論情侶、親人、朋友都有意見不合,但唔可以將呢種不快放大。」而楊明與女友莊思明不時放閃,大晒甜蜜,問女友有否令他有改變時,他笑言:「我依然係咁活潑、開朗!」

楊明上年奪得男配角,問他有甚麼實際收益時,他笑謂:「多咗份責任同壓力,因為攞咗獎之後都一直有劇開,就算有廣告搵我拍,都度唔到期,不過都冇辦法,唯有拍劇為先。」不過無綫給他的機會的確不少,四月中,他又與袁偉豪為節目《打工捱世界》拍攝第二輯,之前去完印度後,今次二人去完威尼斯通渠後,更要勇闖非洲做動物園管理園。楊明坦言:「今次去非洲之前,要打三支針,因為之前去印度已經打咗三支,今次去非洲最驚係啲蚊,我哋要去動物園做嘢,啲蚊真係避唔到,亦都會去威尼斯,但係就去體驗通渠同洗碗,咁大個仔我都未通過渠,唔知頂唔頂得順。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!