網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月14日 星期五

「何柱國幫我教仔」 __,

「何柱國幫我教仔」娛樂要聞鄭裕彤是大劉的良師益友,而全國政協常委何柱國與大劉年紀相若,在同輩中被大劉視為好重要的朋友,大劉謂:「佢好關心我,對我影響好 ...


「何柱國幫我教仔」

娛樂要聞

鄭裕彤是大劉的良師益友,而全國政協常委何柱國與大劉年紀相若,在同輩中被大劉視為好重要的朋友,大劉謂:「佢好關心我,對我影響好深,當我自己人,有乜嘢事出言勸我。有時我臭脾氣硬頸同臭檔,佢成日為我好,以我出發點畀意見我、提醒我,做嘢唔好衝衝動動。」

大劉一向重視栽培長子劉鳴煒,但早年父子關係多磨擦,何柱國作為劉鳴煒的世叔伯,幫大劉擔當橋樑角色,令大劉與兒子的關係改善不少:「最緊要係我個仔大部份時間都唔聽我意見,佢(何柱國)講嘢影響我個仔好大,而我個仔大部份都聽佢講,幫我教仔,令我個仔唔係成日硬頸、唔聽話,早啲成熟,同我關係慢慢改善咗好多,所以佢係我一個好重要朋友。」

採訪:陳月媚



劉鳴煒(右)與父親關係好轉,多得世叔伯何柱國(左)做橋樑。資料圖片


鍾意就快D Share啦!