網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月21日 星期四

咁麻煩?睇Ariana騷要做齊呢三個Steps __,Ariana,

都幾麻煩喎!今年5月於英國曼徹斯特開騷後發生恐襲的24歲美國人氣歌手ArianaGrande,今晚於亞博開騷,現場保安嚴密,觀眾平日睇騷只需於場外接受 ...


都幾麻煩喎!


今年5月於英國曼徹斯特開騷後發生恐襲的24歲美國人氣歌手Ariana Grande,今晚於亞博開騷,現場保安嚴密,觀眾平日睇騷只需於場外接受安檢就可入場,但今日入場前,就需先於5號場館拎透明袋,排入2號場館接受安檢,之後排返入1號場館睇騷,現場所見情況未算混亂,不過由於除咗VIP之外,人人都要過三關,場面都幾大陣仗,希望大家排隊都要做齊三個Steps!

此外,現場亦有紀念品賣,最貴精品盛惠1,500元,而T恤亦十分搶手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!