網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月12日 星期四

引爆廿年秘密 好友反目變襟兄弟 黃子揚幫林俊賢養仔 14年 [壹週刊 - 1440] __,林俊賢,M1,

林俊賢與黃子揚當年因為爭女而反目。娛頭引爆廿年秘密 好友反目變襟兄弟 黃子揚幫林俊賢養仔14年在電影中經常做反派,被封娛圈十大惡人的黃子揚九月被爆再婚 ...






林俊賢與黃子揚當年因為爭女而反目。

娛頭

引爆廿年秘密 好友反目變襟兄弟 黃子揚幫林俊賢養仔 14年

在電影中經常做反派,被封娛圈十大惡人的黃子揚九月被爆再婚,與比他細二十年大陸經理人入紙註冊,但原來這個新老婆並非第二春,係第三春至真!

據知,年過半百的黃子揚,其實一直收埋了十多年的第二任老婆 Winnie,想當年惠英紅都是她手下敗將,而這個 Winnie亦嫁過俾八十年代靚仔小生林俊賢,更在二○○○年生咗個仔。

黃子揚同林俊賢這對襟兄弟從此反目,之後黃子揚更接收了 Winnie與她的囝囝,甘願做林俊賢兒子後父多年,視如己出,而這個秘密埋藏多年,終於被爆出!

再婚娶嫩妻

近日有報導指黃子揚與內地演員李倩入紙再婚,據知該位李倩並不是演員,而是與黃子揚出雙入對的經理人 BoBo,而且 BoBo不時在微博上高調放二人親密合照,令黃子揚身邊朋友均知道二人是情侶關係,最近 BoBo更自作主張 post婚照上微博公告天下,點知觸怒黃子揚並要未婚妻即時刪 post,結婚結得相當低調。

「其實兩年前,已經知道佢哋拍拖,個女仔成日好張揚喺公開場合繑住子揚,反而子揚相當避忌,真係無諗過佢哋咁快結婚囉!」黃子揚身邊好友透露。





從林俊賢手中搶回舊愛 Winnie,二人更於 2011年在關島秘密結婚。





黃子揚甘願做林俊賢與 Winnie所生的囝囝後父,踴躍參與親子活動,盡顯父愛。

惠英紅人生污點

黃子揚情史多籮籮,女友如走馬燈,八八年搭上開心少女組陳加玲,八九年同惠英紅發展三年情,最後惠英紅與黃子揚反面分手收場,更直指他生活不檢點,同時間有四個女人,當中包括有女星陳寶蓮,當時惠英紅表示有第三者約她講數,她對小三說:「你攞去用吧,多謝幫忙,唔使客氣。」之後每逢有人再向惠英紅問起,她都唔願再提,同埋只諗起四個字——劫財劫色,仲話這個人是她人生最大污點。

九八年黃子揚與第一任妻子 Tina結婚,但婚姻維持了兩年,二○○○年黃子揚與 Tina離婚,據知是因為黃子揚想翻撻舊女友 Winnie,而這位 Winnie原來大有來頭,是保險公司區域總監,團隊有過百人,年薪過百萬,並與不少圈中人稔熟,兩人拍拖多年,於一一年在關島結婚,但他們婚姻都只維持了五年,在一六年離婚。

複雜關係

黃子揚這位隱形前妻 Winnie,原來早在八十年代已經同過黃子揚一齊,當時更與惠英紅爭過仔,而惠英紅所講黃子揚同時有四個女人, Winnie原來就是其中一人,其餘兩人就是陳加玲及陳寶蓮,當時 Winnie雖然贏得黃子揚歡心,但兩人離合多次,而最複雜是他們當中,又有第三者介入,就是當年的靚仔小生林俊賢。

「子揚以前成日帶 Winnie落 97蒲,嗰陣仲有歐陽震華、陶大宇同林俊賢等人,人人都知道佢哋嘅關係,點知後尾子揚忽然同咗外籍女友 Tina結婚,激到 Winnie好嬲,咁啱嗰段時間林俊賢同第一任老婆離咗婚,又對 Winnie狂追,終於 Winnie同咗林俊賢一齊,但係本身子揚同林俊賢又係兄弟好 friend,因為呢件事佢兩兄弟反晒面。俾個兄弟撬牆腳,子揚點會唔嬲?當年子揚仲試過喺全部朋友面前話要打林俊賢,好彩大家當場制止!」黃子揚身邊人透露。

當年 Winnie因為對黃子揚怒氣未消,更為啖氣與林俊賢在二○○○年生了一個仔,此舉令到黃子揚怒火中燒,同年他飛甩外籍妻子 Tina,要在林俊賢手上搶回 Winnie,而剛啱○二年林俊賢輸股票搞到破產, Winnie最終決定同番黃子揚一齊。





林俊賢與 Winnie所生的兒子今年已經 17歲,現就讀國際學校。





林俊賢有一對同父異母的仔女,兩姊弟近年才與父親相認。

稱職後父

黃子揚同 Winnie復合,更不計前嫌,做埋林俊賢兒子後父,多年來盡父親責任,盡心盡力,照顧林俊賢兒子。「個仔嘅親生老豆雖然係林俊賢,但就當正黃子揚係爸爸,子揚仲好踴躍出席阿仔學校親子會活動,仲成日帶埋 Winnie同個仔一齊返教會,個個都以為佢哋係一家三口!」知情人士透露。

本週一(十月九日),本刊向現為保險公司區域總監 Winnie求證,當日 Winnie收工後,會合囝囝繑實在銅鑼灣行街,當 Winnie準備揸車離開前,記者就她前夫黃子揚再婚及當後父一事求證。





上週 BoBo在微博上載同黃子揚的疑似婚照。最終被子揚要求刪除。





今年九月,黃子揚入紙與細 20年的大陸經理人 BoBo註冊結婚。





BoBo經常上載與男友子揚的親密照宣示主權。





黃子揚的第一任外籍妻子 Tina。





黃子揚(箭嘴)有個相伴多年的前妻 Winnie(箭嘴),但由於他是在林俊賢手中硬撬,所以二人一直低調。







89年,惠英紅與黃子揚愛得轟烈,可惜最後反面分手,紅姐更稱對方是她一生一大污點。





黃子揚在八十年代參加無綫發掘新人比賽入行,因天生一副奸仔外形奪冠而被稱為「十大奸角」,早年在周星馳主演的電影《逃學威龍》中飾演「黃 sir」一角上位。

記:黃子揚最近再婚,你係佢前任太太會唔會祝福佢?

Winnie:我都係上網睇到話佢預備結婚,咁我都有恭喜佢嘅!

記:點解之前一直咁低調?係有咩苦衷?佢當年喺林俊賢手上搶你返嚟所以先咁低調?

Winnie:我覺得唔係好需要答你條問題!

記:林俊賢當年同你生咗個仔,你哋嗰時有冇結婚?

Winnie:我都覺得唔係好方便交代,或者你問番林俊賢。

記:你當年係因為林俊賢破產所以帶埋個仔離開?

Winnie:都係嘅!但唔係唯一一個原因,有其他原因嘅!

記:係咪因為當時子揚追番你?

Winnie:都唔係,我係同林俊賢分開咗先同番佢一齊!

記:子揚一直做緊後父?

Winnie:都係,佢係好盡爸爸嘅責任,呢方面可以俾番一個讚佢。

記:你同子揚之後有結婚?

Winnie:都係!

記:你哋搞清楚離婚關係未?

Winnie:離咗,佢入咗紙我哋當然離咗,手續清楚佢先會入紙!

記:同子揚仲有聯絡?

Winnie:都有,朋友關係!

記:當年林俊賢同個女相認你有冇份幫手?

Winnie:都係嘅,我當年都有喺 Facebook幫手搵 Denice出嚟。





記者向 Winnie求證黃子揚是否曾做囝囝後父, Winnie直認不諱。





本刊就兩兄弟為爭女反目一事向林俊賢求證,身在內地的他透過訊息指同對方很久沒見。







林俊賢與第一任太太所生的女兒林鈺洧( Denice),以星二代姿態殺入模界。





在娛樂圈消失了近 20年的林俊賢, 15年復出參演網劇《天才在左瘋子在右》。





1988年,林俊賢和張曼玉曾在電影《求愛敢死隊》中合作。





林俊賢與 Winnie再見亦是朋友,早年 Winnie更透過 facebook幫他找回女兒與他相認。

曾經係小生

已經五十六歲的 80年代前無綫小生林俊賢,憑住在 TVB《男兒本色》一劇成名,其後主演多套無綫劇集包括《豪情》、《名門》、《上海大風暴》等,大受觀眾好評。直至 93年,林俊賢離開無綫,轉到內地及台灣發展,憑《唐太宗李世民》紅遍兩岸三地,令他事業走向頂峰, 96年林俊賢退出娛樂圈並從商,生意涉及投資、有機農業食品及影視製作。在娛樂圈消失近二十年, 13年復出拍戲,早前更參演 Juno執導電影《風林火山》。

林俊賢曾經歷兩段婚姻,並育有一女一子,現年二十二歲女兒林鈺洧,前年以星二代姿態入行做模特兒。





《無名家族》





《新哥傳奇》

十大惡人

剛踏入 50歲的黃子揚, 80年代參加無綫舉辦的《銀河接力大賽》奪冠入行,身形高大的黃子揚,天生一副奸樣,從影三十年以來飾演無數反派角色,曾拍過多部電影,包括《再起風雲》、《我在黑社會的日子》等,其中在《逃學威龍》中飾演張敏男友「黃 sir」最為經典。

88年,黃子揚曾與大自己七年的影后惠英紅發生姊弟戀,可惜只維持三年多就玩完,有傳陳寶蓮介入,惠英紅以「劫財劫色」來形容,這段情是她最大的污點,其後再與女歌手蔡立兒拍拖,之後與一名外籍女友 Tina結婚, 98年他們在家中嘈交, Tina更在家開煤氣企圖自殺。近年黃子揚轉到內地發展。

錯綜複雜

1989年 黃子揚與在美國讀書的 Winnie拍拖

1994-1997年 林俊賢同外籍第一任妻子結婚

1994年 12月 5日 同外籍第一任妻子生咗個女 Denice

1997年 林俊賢同第一任妻子離婚

2000-2002年  Winnie同林俊賢結婚——其實無結婚(報導一路所講的第二任妻子)

2000年 林俊賢同 Winnie生咗個仔

2000年 林俊賢同 Winnie生咗個仔,激怒黃子揚,隨即同第一任外籍妻子離婚,追番 Winnie。

2002-2012年 黃子揚一路做林俊賢兒子後父

2011年 黃子揚同 Winnie結婚

2017年 9月 13日 黃子揚同年輕 20年的現任經理人入紙結婚

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!