網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月12日 星期四

Freestyle黃德斌 公眾停車場當更衣室 [壹週刊 - 1440] __,黃德斌,M1,

猛男的咪咪54歲的黃德斌,十年嚟42吋胸肌冇走樣。正面睇,胸肌形成嘅事業線,勁過佢條女。同你吟一吟Freestyle黃德斌 公眾停車場當更衣室一身結實 ...






猛男的咪咪

54歲的黃德斌,十年嚟 42吋胸肌冇走樣。正面睇,胸肌形成嘅事業線,勁過佢條女。

同你吟一吟

Freestyle黃德斌 公眾停車場當更衣室

一身結實肌肉,男人味濃烈到爆瀉嘅黃德斌,呢日佢同伴侶 Joyce喺西貢游完水,唔介意濕晒身打大赤肋, 42吋胸肌橫行西貢。

好有 freestyle嘅佢,行到公眾停車場,索性當係更衣室。呢家嘢佢兩個似乎好熟手,車門當屏風,然後攞住條大毛巾嘅黃德斌,抹兩抹就遞俾女友,著着意叫佢抹乾個身,換埋褲先好上車。

女友 Joyce圍住毛巾就好似 magic咁,三兩下手勢就泳褲變短褲,話咁快就變身走人。

不過溫提黃生「黃太」,停車場有 CCTV,安全計下次行多兩步,去更衣室搞掂好啲囉!





車門當屏風

黃德斌抹完身,就遞條毛巾俾女友,叫佢喺停車場搞掂埋。





換走泳褲

圍住毛巾嘅 Joyce,話咁快換走條泳褲,黃德斌手指指,唔通幫佢睇水?





電光火石間, Joyce將泳褲換番短褲,不過鈕都未扣好,就急急上車走人。





07年





近年經常被拍到「一家三口」溫馨相,不過黃德斌稱呼呢位 BB,叫「契仔」!

撰文:八珍

攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!