掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

發嫂是一個很傳統的女人,出嫁從夫。「我老公係發哥」訪問中,發嫂不止一次說:「做得佢老婆,我一定要保護我老公。」「我做得佢老婆,我就要喺好多方面,去幫下 ...




發嫂是一個很傳統的女人,出嫁從夫。

「我老公係發哥」訪問中,發嫂不止一次說:

「做得佢老婆,我一定要保護我老公。」

「我做得佢老婆,我就要喺好多方面,去幫下佢。」

但同時發嫂又好……「估你唔到」,18歲女先至第一次著裙,貪得意又走去投考警察仲俾佢考到;傳說中有個富豪爸爸,但呢個女,喺英國讀完Business,畢業後走去做receptionist,最後又去咗Singapore Airlines做空姐。這是後話。

而且,發嫂做女嗰陣,都好GFable,令發哥為之癡迷。

「好好笑喎呢單嘢,因為我有個朋友成日晒冷、講佢識周潤發、同周潤發出街喎,咁我就同我個好朋友講,你識周潤發吖嘛,咁第日周潤發嚟嘅話,你就介紹俾我哋識」

相信呢啲「我識呀邊個邊個」嘅朋友梗有一個喺左近,但平凡人如你我都係聽完就算,估唔到發嫂咁認真,而佢個朋友,咦,有口齒,真係講得出,做得到。

有日周潤發嚟到新加坡,友人邀請佢一齊去睇明星,就在新加坡香格里拉大酒店,「真係見到周潤發喇!就係咁奇妙!嗰刻林嶺東同周潤發一齊落嚟,就係咁樣開始囉!」

就係咁?真係咁。但萍水相逢做下朋友(仲係同明星做朋友!),點解可以成為情侶?

問發嫂識咗之後點解會拍拖呢?她淡然謂:「冇刻意去拍拖,係做朋友咋,好似我話齋,想睇我朋友講真定假。」如果咁都唔係緣份,咁係乜嘢?

咁發哥當年係點追到發嫂呢?

「有一日,我朋友就講,我正話送咗周潤發上機喇!咁啱我就office,就嚟要離開,有個電話入嚟,嗰個係周潤發。」冇錯,發嫂係嗌全名㗎。

跟住呢?「周潤發就搵我,問我:『你可以陪我食飯冇?我上唔到機。』因為喺曼谷轉機嗰度冇位,佢就要停留一日,咁我咪同佢出去食飯囉。」如此驚心動魄的經驗,發嫂說得平淡,就好似講緊九龍城街市菜檔檔主個女識咗個新男朋友咁……大家都張大了嘴巴……

「第二日嘅早晨,因為我哋一般新加坡人係好鍾意送機,窩心啦,頭都冇梳,着短褲踢對拖鞋就送周潤發上機,就係嗰次之後,佢返到香港就日日call我喇,日日每張postcard寄俾我。就係咁樣開始。」

發哥原來係咁追女仔嘅!

咁發哥喺Postcard寫啲咩?「佢幾幽默嘅,有時寫嗰啲嘢好簡簡單單,就講……」豎起耳仔聽,點知發嫂話:「……我唔記得喇,好耐喇,太多喇!好大疊㗎。」想偷師學下嘢?「有保存,喺新加坡屋企。」

開始追求你未?發嫂嘟嘴,諗咗諗,不肯定地謂:「應該係啩…佢日日send卡喎,日日打電話喎。有時出街 要走返嚟聽電話喎。」如果有90後會睇呢篇專訪,大概會又一次O嘴。返屋企聽電話?「有時同朋友出街㗎嘛。」那時應該有「大哥大」,但未流行。

方才提過,發嫂好GFable,咁發哥有競爭對手,都係正常不過。「我有幾個朋友……男朋友㗎嘛!(當時你仲有其他男朋友?)一定有㗎啦呢啲!」

發哥知唔知?「唔知知唔知,唔記得!我諗我冇講!」

!

採訪:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店



「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq



發哥發嫂第一次相遇留影(受訪者提供圖片) 發嫂做女嗰陣,都好GFable,令發哥為之癡迷。(受訪者圖片)
問發嫂識咗之後點解會拍拖呢?她淡然謂:「冇刻意去拍拖,係做朋友咋。」(受訪者圖片) 發嫂:「佢返到香港就日日call我喇,日日每張postcard寄俾我。就係咁樣開始。」(受訪者圖片) 發嫂仲話:「我有幾個朋友……男朋友㗎嘛!(當時你仲有其他男朋友?)一定有㗎啦呢啲!」(受訪者圖片)

鍾意就快D Share啦!