掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

搣甩「阿寶」影子?鄧麗欣脫離過往框框 __,鄧麗欣,

Stephy表示開幕電影題材上對觀眾嚟講好新,未知觀眾反應如何。女星鄧麗欣(Stephy)到金鐘出席「香港亞洲電影節2017開幕禮」,講到其主演的作品 ...


Stephy表示開幕電影題材上對觀眾嚟講好新,未知觀眾反應如何。


女星鄧麗欣(Stephy)到金鐘出席「香港亞洲電影節2017開幕禮」,講到其主演的作品獲選為開幕電影,她表示:「喺釜山電影節睇咗,返到香港出席首映禮感覺又好特別,有啲緊張,好擔心香港觀眾嘅反應,因為題材上對觀眾嚟講好新同係一項挑戰,知道今晚會有觀眾睇呢套戲,未聽到佢哋評價我都覺得唔實在,好期待首映嘅問答環節。」

Stephy又表示會睇多一次這部作品:「之前睇得好唔留心,導演剪片剪咗三年,見番三年前嘅自己,加上留意啲剪接部分,未投入到套戲,希望再一次以觀眾身份去欣賞。」Stephy又笑言同時忙為三部作品宣傳,問到會否擔心互搶票房?她笑說:「心情都忐忑,希望影迷見到我有認真去演,同埋唔再有框框。」問Stephy是否指脫離「旺角活地亞倫」葉念琛電影女主角的框框?她聞言笑說:「吓?咁會唔會好『油麻地』?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!