掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

苟芸慧夢想舉行「雙宋式」婚禮 __,雙宋,苟芸慧,宋仲基,宋慧喬,

苟姑娘呢個夢想幾時可以實現呢?藝人苟芸慧(苟姑娘)與陳凱琳(Grace)出席護膚品活動,兩人身穿白色裙,還於台上宣讀誓言,似足預演婚禮,多次傳出婚期的 ...


苟姑娘呢個夢想幾時可以實現呢?


藝人苟芸慧(苟姑娘)與陳凱琳(Grace)出席護膚品活動,兩人身穿白色裙,還於台上宣讀誓言,似足預演婚禮,多次傳出婚期的苟姑娘,被問到與男友陸漢洋的婚期?她表示自己已準備好,但男友未有行動,但彼此都傾結婚問題,問到心目中的夢想婚禮?她笑說:「睇到雙宋(宋慧喬、宋仲基)的婚禮好感動,呢個就係我夢想嘅婚禮,最理想係先訂婚後結婚,但男友話中國傳統唔會咁,到時再決定,最緊張大家同屋企人舒服。」

陳凱琳想做熱帶新娘

至於Grace坦言與男友鄭嘉穎亦有傾過結婚話題,她笑說:「我哋有共識,到嗰刻自然會感受到。(夢想婚禮呢?)想喺熱帶嘅地方舉行,有沙灘和海浪聲,覺得咁樣好浪漫。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!