掃呢頁CODE去手機

2017年11月1日 星期三

《娛樂onShow》羅力威貓捉曱甴 __,羅力威,

羅力威有特別嘅捉曱甴方法。歌手羅力威近日接受主持人李文珊(Sherman)訪問,仲大講對女友雨僑嘅冧招!不過羅力威就話自己唔浪漫,最多都係買啲嘢送畀對 ...


羅力威有特別嘅捉曱甴方法。


歌手羅力威近日接受主持人李文珊(Sherman)訪問,仲大講對女友雨僑嘅冧招!不過羅力威就話自己唔浪漫,最多都係買啲嘢送畀對方。至於問到對方冧佢嘅方法,佢就話女友會為佢捉曱甴,令佢非常Sweet爆!不過羅力威都有話雖然雨僑唔驚曱甴,但速度方面就追唔到隻曱甴,所以令佢好無奈。

提起曱甴,羅力威就有特別嘅捉曱甴方法,佢話有次有隻曱甴入屋,仲飛咗落屋企嘅假天花度,搞到佢要問大廈大堂借工程梯。但當自己爬咗上樓之後,又驚曱甴飛撲落佢塊面度,所以只好拎高部手提電話,拍片搵返隻曱甴喺邊。咁都未夠爆,羅力威又試過為咗確認曱甴嘅方位,特意抱高隻貓,希望用貓眼代替人眼去睇,認真爆笑!想知道最終隻貓捉唔捉到曱甴,咁就一定要留意《娛樂onShow》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!